- Dette prisdrysset er en solid bekreftelse på KKs kvalitet! Jeg er utrolig stolt over det redaksjonen har fått til, sier sjefredaktør Gjyri Helén Werp.
- Vi har høye ambisjoner og jobber svært målrettet i det daglige, og da er det veldig inspirerende at det gir resultater.
(Artikkelen fortsetter under.)

Prisene KK vant:
For nyttårsnummeret med Kronprinsesse Mette-Marit
Juryen uttaler: - En svært helhetlig forside som har stoppeffekt og en ro over seg. Meget godt bilde av Kronprinsessen, som har et blikk som selger! En tydelig, sterk – ja, royal forside!
For KKs spesialmagasin Sweet Paul
Juryen uttaler: - En innovativ nyskapning som går mot strømmen - fra online til print.
Konseptet er svært godt gjennomført, har høy kvalitet og er nyttig i profilen. Sterke, kreative ideer, vakre bilder, stilren layout – en nytelse fra første til siste side!
For artikkelen «Ikke bare barnemat» i KKs spesialmagasin Sweet Paul
Juryen uttaler: - En fantastisk god idé som er gjennomført til fingerspissene. Treffer målgruppen ved bruk av humor og ikke minst nydelig stylet mat og fantastiske foto. En praktisk og nyttig matsak, som er vakker og appellerende!
Sjekk KKs fanpage på Facebook for å se hvordan redaksjonen feiret i går kveld!
Prisen deles ut av Mediebedriftenes Landsforening, og du kan se hele vinnerlisten her (ekstern lenke). KK var også nominert i kategoriene Årets Tabletutgave og Årets Feature.
Annonsørinnhold
LYKO
Du påfører vel ikke parfyme her?(Det har dessverre vi gjort!)
i samarbeid med LYKO