Jill Jahrmann

Slik blir du fast i fisken

Ikke undervurder styrketreningen. Her ser du hvorfor.

Slik blir du fast i fisken
Publisert
Sist oppdatert
Spørsmål: Jeg går i 5 min, løper 20 min, går opp alle trappene i lysgårdsbakken og ned igjen (ca 15 min) så løper jeg 20 min (hjem). Dette har jeg gjort i 2 mnd, 2-3 ganger i uka og kjenner jo at formen bare blir bedre og bedre. Det jeg lurer på er, bør jeg trene styrke i tillegg, da spesielt overkropp?Svar: Kjempebra trening! Jeg forstår godt at formen din bedres:-). SE VIDEO:Slik blir du fast i fiskenStram opp stussenDu har egentlig fasiten selv, for det eneste jeg ville foreslå i tillegg er styrketrening for overkroppen og kjernemusklene. Flere gode treningstips finner du ved å klikke på noen av disse sakene:Slik styrker du kjernemuskleneJills beste mageøvelser8 øvelser: SprettrumpefavoritterJills beste rumpeøvelser12 gode grunner til å treneJills 10 beste treningstipsJill Jahrmanntreningsekspertjill@kk.noLES OGSÅ:Ta testen: Hva vet du om trening?Ta testen:Hvor sunt lever du?Maten som gir høy forbrenningUkeplan for et sunnere livFinn dietten for deg10 tips til karbokutt50 kalori-killere7 middager under 500 kalorierRull deg i formHollywoods hemmelige treningstriksMaks forbrenningBli en morgenfugl

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer