KKLIVING.NO: Interiørinteressen kom ikke akkurat inn med morsmelken. Det gjorde derimot gründergenet som førte til instagramfenomenet og suksessbutikken Vakre Rom.
– Både bestefar og begge foreldrene mine er gründere, vi hadde eget lekerom på jobben til mamma og pappa. De var alltid på jobb, men mye av jobben kunne gjøres hjemmefra. Gründerlivet er en livsstil, og jeg visste at jeg ville leve sånn jeg også, forteller Yvonne Christiansen.
Hun ville bygge en god arbeidsplass for seg selv og ansatte, hun ville være en sånn sjef som hun selv likte. Gjerne jobbe mye, så lenge hun hadde friheten til å styre dagene selv. Hun visste at hun var god på salg. Hun visste bare ikke hva hun ville selge.
LES OGSÅ: Slik ble det gamle huset totalforandret
Hun ble hudpleier, og startet egen salong. Den gikk bra, men det var ikke helt henne. Så begynte bestevenninnen å studere interiør samtidig som Yvonne og Jørgen pusset opp, og plutselig var det en stor interesse for dem alle tre.
– I barndomshjemmet mitt var vi ikke så opptatt av interiør, vi hadde de furumøblene vi hadde. Da jeg flyttet sammen med Jørgen i en egen etasje i huset til foreldrene hans, syntes jeg de hadde det så fint, husker Yvonne.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger