Grevinneheng

2 øvelser som gjør underverker for armene

Strammer opp «grevinnehenget» på 1-2-3.

Publisert
Sist oppdatert

KK.NO: Stramme, definerte armer er noe mange ønsker seg, og det er slett ikke så vanskelig å oppnå. 

«Grevinneheng» er et velkjent problem, der huden og musklene på baksiden av armen blir litt løs og slapp. 

VELTRENTE ARMER: Er slett ikke umulig å få til - sjekk de beste øvelsene for å få bukt med grevinnehenget i video i toppen av saken.  Foto: Scanpix
VELTRENTE ARMER: Er slett ikke umulig å få til - sjekk de beste øvelsene for å få bukt med grevinnehenget i video i toppen av saken. Foto: Scanpix Vis mer

I videoen i toppen av saken viser treningsekspert og gründer av Smart Trening - Helle Bornstein, to supereffektive øvelser som er spesielt gode for deg som ønsker å få bukt med grevinnehenget. 

Ekstratips fra Helle:

  • Tren annen hver dag slik at du også har dager hvor kroppen restituerer.
  • Fokuser på øvelser som trener triceps, muskelen bak på overarmen. Dette er øvelser som smale pushups, dips og tricepspress.
  • Gjør 5-10 av hver øvelse, med en liten pause i mellom. Kjør tre runder. Det skal være så tungt at du ikke klarer en repetisjon til.
  • Om du gjør du dette i to til tre uker burde du se gode resultater, ifølge Helle

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer