RETT RYGG: Pass på at ryggen er rett mens du bøyer deg kontrollert opp og ned. Foto: Lars Erik Bakken
RETT RYGG: Pass på at ryggen er rett mens du bøyer deg kontrollert opp og ned. Foto: Lars Erik Bakken Vis mer

Trening

Få drømmerumpa helt uten vekter

Med disse øvelsene får du drømmerumpa uten vekter.

Publisert

Er du som oss og får litt angst av fulle treningssentre om dagen? Tanken på å reise seg fra sofaen etter jobb er ikke akkurat stor når du møter opp på gymmen og føler det er like stappa som på Telenor Arena under en Justin Bieber-konsert...

Men slapp av. Du trenger faktisk ikke treningssenteret for å oppnå den sprettrumpa du har planer om å skaffe deg i år! Du trenger kun...deg selv!

For sitter du mye foran pulten din, ja da kan være greit å røre på stumpen av og til! Ja, disse øvelsene kan du faktisk gjøre hvor som helst, når som helst, så lenge du har litt plass å boltre deg på!

LES OGSÅ: Mageøvelsene som slår knockout på sit ups!

Eksempel på hvordan du kan gjennomføre økten:

1.Gjør 8-10 repitisjoner på hvert ben, i en serie på 3.

2. Jobb på tid! Jobb hardt i 45 sekunder, ta en 15 sekunders pause. Gjør dette 10 ganger, før du tar en pause på 1 minutt. Klarer du 10 ganger til?:) Gjør 8-10 repitisjoner på hvert ben.

LES OGSÅ: Fire øvelser som setter fart på forbrenningen!

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer