
Denne artikkelen ble først publisert på nettsiden vi.no. Dette innholdet er nå overført til kk.no. Les mer om overføringen
- Om man har et sterkt ønske om å melde videre om noe man har opplevd noe man mener er ugreit eller som man har reagert på, oppfordrer vi til å gjøre det; å melde videre, sier Jannicke Bruvik i Pasient- og brukerombudet.
Hun forteller om hvordan man går fram og hva man kan klage på, ved offentlige helsetjenester. Det kan handle om kommunale tjenester som fastlegen eller behandling i spesialisthelsetjenester i det offentlige.
KK Pluss - mer av virkeligheten
Få tilgang til alt innholdet på KK.no:
Eksklusive kvalitetsartikler
Prisvinnende reportasjer og avsløringer
Premium format og lekker presentasjon
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger