STRAM MAGE: Popstjernen Nicole Scherzinger har en mage, og figur, de fleste kvinner misunner henne... Foto: All Over Press
STRAM MAGE: Popstjernen Nicole Scherzinger har en mage, og figur, de fleste kvinner misunner henne... Foto: All Over Press Vis mer

Flat Mage

Slik får Nicole Scherzinger drømmemagen

Se hva som er hemmeligheten til den tidligere Pussycat Doll-stjernen .

Publisert
Det er dessverre ikke tilfeldigheter som får magen til tidligere Pussycat Doll - Nicole Scherzinger (34), til å se så fantastisk ut. Her er det kun hardt arbeid som gjelder.

– Jeg jogger 30 til 45 minutter to ganger i uka og gjør mye sirkeltrening, avslører popstjernen til Daily Mail.

Som om dette ikke skulle være godt nok danser hun, i tillegg til hyppige knebøy- og utfalløvelser.





LES OGSÅ: Slik får du lekre bein til sommeren

TRENER HARDT: Nicole Scherzinger har all grunn til å være stolt av magen sin. Her er hun avbildet på Cabo San Lucas i Mexico. Foto: All Over Press
TRENER HARDT: Nicole Scherzinger har all grunn til å være stolt av magen sin. Her er hun avbildet på Cabo San Lucas i Mexico. Foto: All Over Press Vis mer

Slik får hun magen

Ifølge Shape.com trener Scherzinger fire ganger i uka, hvor hun gjør en del styrkeøvelser og aerobic-øvelser sammen med sin personlige trener, Adam Ernster.





Siden popstjernen elsker å gå i smale, stroppeløse kjoler, har Ernster laget en 10 minutters lang øvelse, som hun følger for å forme magemusklene, skuldrene, armene og ryggen.

FLOTT FIGUR: Det er lett å se at Nicole trener mye mage - blant annet på den klassiske V-formen på magemusklene (som gutter lettere får enn kvinner).
FLOTT FIGUR: Det er lett å se at Nicole trener mye mage - blant annet på den klassiske V-formen på magemusklene (som gutter lettere får enn kvinner). Vis mer

Her får du oppskriften:

  • Gjør øvelsen tre ganger i uka med to til tre repetisjoner etter hverandre uten å hvile.

  • Dette trenger du:
  • En 2 til 4 kilos ball og to catslide-matter (eller kjøkkenkluter - må utføres på glatt gulv).

  • LES OGSÅ: Slik får du sprettrumpe som Tone Damli

    Balløvelse:




    Hold ballen med begge hender foran hoftene dine: Ha føttene i skuldersbreddes avstand, med en lett knekk i knærne. Rotér skuldrene til venstre, slik at ballen holdes på siden av din venstre hofte.

    Vri overkroppen til høyre side, mens du løfter ballen diagonalt til høyre. Returner til startposisjon. Gjør 12 til 15 repetisjoner, deretter bytter du side.

    Catslide-øvelse:
    Stå i plankeposisjon med hendene på hver matte. Press venstre hånd ned mens du sakte sklir framover. Returner til startposisjon og gjenta øvelsen på høyre side for å fullføre første repetisjon. Gjør totalt ti repetisjoner.

    Slik gjør du det:


    LES OGSÅ: Disse mageøvelsene funker best

    Mageøvelse:

    1. Ligg på rygg med armene på siden, mens du har beina opp mot taket. Løft hoftene, gå deretter tilbake til startsposisjon. Gjenta 10 ganger.

    2. Ligg på rygg. Legg hendene bak hodet og bøy knærne i 90 grader. Bøy knærne mot brystet, gå deretter tilbake til startsposisjon. Gjenta 10 ganger.

    3. Ligg på rygg. Løft hode og skuldre opp mot taket, gjenta 10 ganger.

    Se et klipp fra intervjuet Shape hadde med Nicole Scherzinger her:


    LES OGSÅ: Ikke tren magemusklene hver dag

    GLAD I Å VISE FREM MAGEN: Nicole Scherzinger benytter enhver anledning til å vise frem sin veltrente mage. Foto: All Over Press
    GLAD I Å VISE FREM MAGEN: Nicole Scherzinger benytter enhver anledning til å vise frem sin veltrente mage. Foto: All Over Press Vis mer

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer