<strong>VOND NAKKE:</strong> Denne øvelsen, ofte kalt Spinal Twist eller t-spine opener, er gull for stiv nakke, skuldre og rygg. Husk å ha håndflatene mot taket når du utfører øvelsen. FOTO: NTB scanpix
VOND NAKKE: Denne øvelsen, ofte kalt Spinal Twist eller t-spine opener, er gull for stiv nakke, skuldre og rygg. Husk å ha håndflatene mot taket når du utfører øvelsen. FOTO: NTB scanpix Vis mer

Vond nakke

Superøvelsen som gjør underverker for nakke, skuldre og rygg!

Ekspertenes favoritt for stive kontorkropper.

Publisert

Helgen er straks her, og for mange av oss har dette vært første fulle jobbuke etter at sommerferien 2020 var over.

Mange er tilbake på kontoret, men de fleste har nok hjemmekontor - slik vi har hatt i nå snart et halvt år (!). Og om ikke kreativiteten eller det sosiale vesenet i oss, har merket hva hjemmekontor over flere måneder kan gjøre med en, er det uten tvil mange kropper som har kjent endring.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer