Slank Før Sommeren

Cottage cheese med pære og bringebær

Frokost, mellommåltid eller dessert, dette måltidet kan du nyte med god samvittighet uansett.

INNEHOLDER KUN 95 KALORIER: Cottage cheese med pære- og bringebær. Foto: Jenny GrimsgårdAll Over Press
INNEHOLDER KUN 95 KALORIER: Cottage cheese med pære- og bringebær. Foto: Jenny GrimsgårdAll Over Press Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

ALLERS:NO: Det er lett å ty til noe kjapt og enkelt når man er litt småsulten.

Men det trenger ikke å være usunt av den grunn!

Her er en fristende snack/mellommåltid du kan prøve ut:

(1 porsjon 95 kcal)

5 ss mager cottage cheese
½ liten grovrevet pære, ca. 65 g
10 bringebær
1/4 teskje kardemomme

Bland pære, cottage cheese og 5 bringebær i en skål. Topp det med resten av bringebærene og strø kardemomme over. 

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer