Sjampo

De er Defines nye ansikter

Tre norske kjendiskvinner skal fronte den nye hårpleieserien.

HÅRFINE MODELLER: (F.v) Vibeke Klemtsen, Camilla Pihl og Marion Ravn skal fronte Defines nye hårpleieserie. Foto: Tone Ra Pedersen
HÅRFINE MODELLER: (F.v) Vibeke Klemtsen, Camilla Pihl og Marion Ravn skal fronte Defines nye hårpleieserie. Foto: Tone Ra Pedersen Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
Stem her!Hvilken sjampo bruker du?Musikkstjerne Marion Ravn, moteblogger Camilla Pihl og programleder Vibeke Klemetsen.Det er disse tre norske kvinnene som skal fronte Define sin helt nye hårpleieserie. Og resultatet kan du se på tv allerede mandag.SE OGSÅ: Vasker du håret i riktig rekkefølge?Klemetsen var skeptiskKvinnene har spilt inn reklamefilmer for de ulike kategoriene de skal fronte: Marion Ravn representerer normalt hår, Camilla Phil bruset hår og Vibeke Klemetsen tynt nordisk hår. – Jeg var faktisk veldig skeptisk i begynnelsen. Jeg har alltid sverget til dyre frisørprodukter og har aldri brukt sjampo fra dagligvare før, sier programleder Vibeke Klemetsen til KK.no.– Så da jeg fikk forespørsel om å fronte kampanjen, sa jeg at jeg måtte teste produktene først. Jeg kunne ikke reklamere for noe jeg ikke kunne stå inne for. – Og jeg må innrømme at jeg ble veldig imponert, sier Klemetsen.Like bra som frisør, ifølge studieOg ifølge en fersk TNS Gallup-undersøkelse for hårpleieprodusenten skal den nye serien være like bra som frisørprodukter. 800 norske kvinner blindtestet Define sine sjampoer for normalt og for tynt hår mot tilsvarende sjampoer fra frisørmerker. Resultatene viser at Define sin nye hårpleieserie scorer minst like høyt som verdensledende frisørmerker.SE OGSÅ: Dette er verdens beste hårkurUt med det gamleDefine bytter med den nye kampanjen ut sine gamle varianter av sjampo og balsam (stylingproduktene er foreløpig de samme som før).– Alle våre sjampoer og balsamer har fornyet seg. Vi har brukt to år på dette, men nå er vi endelig i mål, sier Lise Holm-Glad, som leder Defines frisørteam. – Hvorfor har dere fornyet formelen på sjampoene og balsamene deres?– Det var fordi det var på tide. Det skjer så mye i disse kategoriene hele tiden. Det er akkurat som med hudpleie. Ny kunnskap kommer fort, og produktene blir raskt utdatert, forklarer Holm-Glad.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer