Hvert år deler verdensorganisasjonen for aviser og nettaviser ut priser for de beste nettstedene. Og denne uken drysset WAN-IFRA ut sine priser i konkurransen European Digital Media Awards.
KK.no var nominert i tre kategorier for sitt innovative design og sine nye annonseformater som har satt en ny bransjestandard - og gikk av med seieren i kategorien «Best Digital Advertising Campaign (including Branded Content)».
I tillegg ble det hederlig omtale til KK.no i kategoriene «Best in Lifestyle, Sports or Entertainment Website» og «Best Lifestyle, Sports or Entertainment Mobile Services». I kategorien konkurrerte KK.no med over 100 andre europeiske nettsteder.
- Dette er en utrolig stor oppmuntring og inspirasjon! Merkevaren KK er en gammel dame - faktisk over 174 år - som har klart å henge med i svingene og i utviklingen hele veien og er nå sprekere enn noensinne! Det tradisjonsrike ukemagasinet for norske kvinner har vi klart å transformere til en digital merkevare som blir lagt merke til utover norske grenser. Det er ingen selvfølge å få til. KK står for kvalitet, troverdighet og satser på god journalistikk som er relevant for nye generasjoner norske kvinner. Det er jeg utrolig stolt av, sier ansvarlig redaktør Gjyri Helen Werp og legger til:
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger