Hud & Hår

Pris til kk.no

Bli ny på nett vant bransjepris for beste nykommer på nett.

Pris til kk.no
Publisert
Sist oppdatert

  • Bruksanvisning for Bli ny på nett.



  • Med kk.nos rykende ferske tjeneste Bli ny på nett tok MediaFront den prestisjefylte utmerkelsen Sølvtaggen for januar. Bli ny på nett er en del av kk.no, som ble lansert 23. januar i år. Mediafront lager interaktiv reklame og design og har utviklet Bli ny på nett i samarbeid med kk.no.

    – Vinnerbidraget er lekent og oppfordrer brukerne til interaktivitet ved at man kan sende inn bilde av seg selv og gi seg selv en makeover. Bidraget scorer høyt på interaktivitet, og selv om teknikken langt i fra er ny, er den relevant. Videre er juryen imponert over hvordan MediaFront har inkorporert produktene på en måte som kanskje ikke er så informativ, men absolutt lekent, sier juryen i sin begrunnelse.

    Prisen deles ut av INMA (interaktiv markedsføring) månedlig. Blant Sølvtaggen-vinnerne gjennom året kåres til slutt Gulltaggen, som er nettbransjens svar på TV-reklameprisen Gullruten.

    - Vi er veldig stolte av prisen for av Bli ny på nett. Dette er et konsept vi i redaksjonen og utvikleren Mediafront har stor tro på at leserne våre vil ha mye glede av. Med kk.no vil vi ta vare på KKs kjente varemerke Bli ny i en ny fasong hvor leseren gjør seg selv ny på nett, sier sjefredaktør Bente E. Engesland i KK.

    Daglig leder Charlotte Dahll Brecke i MediaFront er også svært fornøyd med utmerkelsen.

    En Sølvtagg henger høyt over staselige utmerkelser. Vi hadde som ambisjon å få minst en Sølvtagg i 2006, og da var det jo ekstra hyggelig å få den første. Det er et godt tegn for året vi går inn i, sier Charlotte Dahll Brecke.

    Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer