Gå Ned I Vekt

2 lynkjappe helsetriks

Bli sunnere og motvirk vektøkning med disse 2 tipsene. Enklere blir det ikke.

Det er ikke så mye som skal til for å bli litt sunnere. Foto: Image Source
Det er ikke så mye som skal til for å bli litt sunnere. Foto: Image Source Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
Nesten 40 prosent av befolkningen i USA har fått beskjed av legen at de må gå ned i vekt eller begynne å trene mer.

  • Smarte helseregler for kvinner
  • 5 superkjappe helsetriks
  • Derfor lever du usunt


  • Ikke mye som skal til

    Det viser en undersøkelse utført av organisasjonen America on the Move, melder magasinet Health.

    Mange synes imidlertid det er vanskelig å sette i gang med de livsstilsendringene som skal til.

    Men - undersøkelser tyder på at det faktisk ikke er så mye som skal til.


    Enkle grep hindrer vektøkning

    Ifølge forskning kan 90 prosent av voksne ved hjelp av to enkle grep unngå å gå opp i vekt, noen kan til og med ta av et par kilo:

    1. Gå 2 000 skritt hver dag. Det tilsvarer en spasertur på cirka 15 minutter.

    2. Få i deg 100 færre kalorier daglig. Det tilsvarer omtrent én spiseskje med smør.

    LES OGSÅ:
  • Derfor bør du kaste badevekta

  • Helsefarlige kvinneting
  • Slik holder du deg ung
  • Er du tynnfeit?

  • Derfor er du tykk

  • Derfor spiser du usunt

  • Du er ikke hva du spiser

  • Slik lever du til du er 100
  • Lev lenger med sunne råd
  • 5 kjappe energi-triks
  • 50 energiske tips
  • Stjernenes syke sultekurer
  • Ukeplan for et sunnere liv
  • Problemene som er pinlige

  • Ta testen: Trenger du egentlig å slanke deg?
  • li>Ta testen: Hvor sunt er kostholdet ditt?
  • Ta testen: Hvor sunt lever du?




  • Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer