Ja, det er godt. Kutter du kaloriene på de andre tingene du drikker i løpet av uken, trenger du ikke slutte helt med kakao og krem.
Ja, det er godt. Kutter du kaloriene på de andre tingene du drikker i løpet av uken, trenger du ikke slutte helt med kakao og krem. Vis mer

Drikke

5 måter å kutte kalorier du drikker

Tenk før du drikker. Det er kalorier i det våte også.

Et glass juice om morgenen, en kaffe latte i hver lunsjpause, og et par drinker i helgen - det blir en del kalorier til sammen. Ingen av delene er lett å slutte med, men med et par drikkeregler fra Health.com kan du lettere kutte i kaloriene.

Drikk om morgenen

Det er tidlig på dagen du er mest aktiv, og brenner flest kalorier. Drikk de kaloririke drikkene nå, som iskaffe og juice.

Ikke ekstra sukker

100 prosent fruktjuice, det er ord vi liker å lese. Mange fruktdrikker er tilsatt mengder med ekstra sukker - tomme og unødvendige kalorier. De gode juicene er fulle av sunne antioksidanter i tillegg. Pass også opp for smoothies.

Les også: Dropp brusen

Nyt hver slurk

Hvis du ikke klarer å si nei til krem på toppen av kakaoen, sørg for å nyte hver slurk du tar av utskeielsen din. Husk at du kan spørre om soyamelk, som gir fylde men ikke like mange kalorier som helmelk.

Ta det rolig

Når det kommer til vin og øl, kan du forsøke å drikke et glass vann mellom hver runde. På den måten får du i deg færre kalorier, uten å gå glipp av moroa. I tillegg tilfører du væske i kroppen, og unngår dehydrering.

Les også: Melkedrikkere blir slankest

Sprit opp vannet

Nei, ikke med alkohol. Men drikker du mye vann i løpet av dagen, kan det bli litt kjedelig i lengden. Putt isbiter, agurkstenger, sitron- og appelsinskiver i vannet. Urter som mynte er også godt i vann.

Sjekk KKs kjærlighetshoroskop

Saker spesielt utvalgt for deg: