Penis

Blir den lengre av dette?

Sjekk teknikkene som er blitt brukt siden tidenes morgen.

Blir den lengre av dette?
Publisert
Sist oppdatert
Strekking er en naturmetode som hevdes å kunne forstørre penis. Tanken bak, er at hvis penis utsettes for konstant og permanent strekking, vil cellene i dette området begynne å dele seg og bli flere, slik at mengden vev øker. Veksten vil derfor skje både i lengden og bredden (tykkelsen) av penis.

  • Røyking krymper utsyret

  • Det foreligger svært lite klinisk forskning på om dette har noe for seg, men det finnes levende «beviser» - for eksempel fra etiopiske stammer, hvor man har kunnet vise til ørsmå endringer etter lang tids utførelse.

  • Bli slank - få større penis

  • Her er noen øvelser som springer ut fra denne naturmetoden, alle med det mål å legge press på, eller på en eller annen måte strekke, penis.

  • Menn bør onanere ofte

  • Obs! Kk.no anbefaler ikke å gjøre dette til en rutine, men dersom du absolutt vil prøve det så husk: Det skal ikke gjøre vondt og penis skal ikke være fullt ut erigert.

    1. Klassisk strekking

    Han bruker glidemiddel, griper rundt penisroten og presser den nedover. Slik strømmer blodet gjennom skaftet og inn i penishodet. Denne øvelsen skal utføres 50 ganger, opptil 5 ganger i uka.
  • Størrelsen teller

  • 2. Sakte rotasjon

    Her tar han tak bak penishodet med et standard grep og roterer så penis med eller mot klokka, altså rundt i sirkler. Hver runde bør ta cirka ti sekunder.
  • Kropp hetere enn IQ

  • 3. Rask «flipping»

    Her dekker han testiklene med den ene hånda, mens han tar tommel og pekefinger rundt penisroten med den andre og flipper opp og ned. Skal utføres 200-300 ganger, hver andre dag.
  • Slik blir han bedre i senga

  • 4. Dobbeltstrekk

    Her sitter han med et godt grep om penishodet og retter ut lemmet samtidig som han lener seg bakover. Poenget er å kjenne at man strekker. Når man kjenner dette er poenget å holde posisjonen i ti sekunder. Skal gjøres to ganger i uka.
  • Dette tenner kvinner på

  • 5. Bestefarklokke

    Her står han oppreist med et godt grep under hodet og trekker penis ned mot gulvet. Så beveger han seg frem og tilbake som en bestefarklokke mens han holder i penis. Skal gjentas 75–100 ganger, tre ganger i uka.
  • Menn bør onanere ofte

  • 6. Håndkleheng

    Her må penis være erigert. Han legger et håndkle over penis og holder i 3-4 sekunder. Mer vekt kan legges på for eksempel ved å fukte håndkledet, men da bør han også holde håndkleeet oppe lenger, i opptil ti sekunder. Skal gjentas hver dag.
  • Når manndommen svikter


  • 7. Fritt svev

    Han ligger på ryggen, tar i tak rundt penis og ser til at den peker rett mot tærne. Så løfter han bena sakte i været, opp mot brystet sitt. Skal gjentas ti ganger, og utføres to ganger i uka.
  • Harde fakta om manndommen

  • 8. Magestrekk

    Her ligger han på siden med bena diagonalt med magen, og legger så penis inn mellom bena sine. Så er det bare for ham å strekke ut magen og holde posisjonen i fem minutter. Skal gjentas en gang i uka.
  • Slik holder han lenger

  • Kanskje er det vel så greit å «forlenge» penis ved å få bort ølmagen. Mer om det kan du nemlig lese her.

    Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer