DET GLOBALE ANSIKT: På de nye reklamebildene til Oriflame fremstilles Demi Moore som eventyraktig og glamorøs. Under lanseringen fikk ingen ta bilder av henne.  Foto: Oriflame
DET GLOBALE ANSIKT: På de nye reklamebildene til Oriflame fremstilles Demi Moore som eventyraktig og glamorøs. Under lanseringen fikk ingen ta bilder av henne. Foto: Oriflame Vis mer

Parfyme

Demi Moore blir Oriflames nye ansikt

I går møtte KK henne. En av verdens mest omtalte kvinner, Demi Moore, er svenske Oriflames nye ansikt.

Hun er 49 år, trebarnsmor og nyseparert, men hun er faktisk like glamorøs som vi ser henne på den røde løperen!

I går var hun antrukket i en rålekker, rød designerkjole som fremhever den svært veltrente figuren hennes. Jeg husker godt armhevingene hun gjorde på én strak arm i filmen G.I. Jane. Og ja, hun ser bedre ut enn på lenge, langt bedre enn på bildene vi har sett etter det kjente bruddet med Ashton Kutcher. Og håret er like blankt og svart som vi alltid har sett det.



– Jeg føler meg så rolig og avslappet, sier hun, og slår ut med armene, når vi spør henne om hvordan det er å være i Stockholm for første gang. Stemmen er overraskende hes og rå - til en så feminin kvinne å være.

Hun forteller hun føler seg beæret som får representere et selskap som forandrer livet til så mange kvinner verden over.

Lille speil på veggen der...Demi Moore i ny Oriflame-reklame.
Lille speil på veggen der...Demi Moore i ny Oriflame-reklame. Vis mer

Flere kjente ansikter

Du tenker kanskje at det ikke er en umiddelbar link mellom Demi Moore og svenske Oriflame, som vi kjenner som homepartybedrift nummer en. Kanskje har du holdt et sånt party en gang, eller i alle fall så kjenner du noen som har vært på det.

Se Demis produkter lengre ned i artikkelen.

Med tanke på at det finnes 3,5 millioner uavhengige konsulenter fordelt på 62 land (ja, du leste riktig), så er det kanskje ikke så rart at Oriflame velger A-listede Hollywood-kjendiser som Demi Moore.

Les også: Ikke oppbevar parfymene dine her!





Det er faktisk ikke første gang heller at de bruker kjente ansikter - både Monica Belucci og Eva Herzigova har lånt bort sine vakre ansikter til merket.

Jubilant

Men siden det er 45 år siden Oriflame inntok kvinners stuer for første gang, ville de markere jubileet ekstra med et stjernesamarbeid.

– Demi Moore er en sterk kvinne som inspirerer kvinner over hele verden, og vi er stolte av å ha henne som vårt globale ansikt, sier Oriflames president Magnus Brännström.

– Dessuten er hun et stilikon - alle vil være som henne!

Kolleksjonens høydepunkter


Deilige orientalsk duft med sjasmin, ylang ylang og sandelwood.
Myk og deilig konsistens - dyp, men delikat duft.
Alt i ett skrin - hva mer trenger man?
Romslig og praktisk veske som passer til alt!
Her ser vi klare Askepotttendenser! Finnes i kjede og øredobber også!





Demis produkter

Resultatet av samarbeidet er kolleksjonen "More by Demi" med parfyme, kroppsprodukter, sminke, smykker og en veske - alt etter Demis ideer og ønsker.

Og navnet kom hun på selv. Produktene er inspirert av Hollywood, glamour og eventyrene Rødhette, Snøhvit og Askepot, men med en moderne vri.

På spørsmålet om vi får se mer, sier hun med et stort smil:
- Stay tuned! There will be more!

Produktene får du kjøpt i oktober.

Demi Moores sikkerhetsvakter sørget for at ingen fikk tatt noen bilder. Så selv om jeg satt 2 meter unna, ble dette allikevel det nærmeste jeg kom et foto sammen med Demi.
Demi Moores sikkerhetsvakter sørget for at ingen fikk tatt noen bilder. Så selv om jeg satt 2 meter unna, ble dette allikevel det nærmeste jeg kom et foto sammen med Demi. Vis mer

Sjekk KKs kjærlighetshoroskop

Saker spesielt utvalgt for deg: