Fotmassasje

Det ultimate forspillet

Slik gir du din kjære en orgasmisk opplevelse uten sidestykke.

 Foto: Retna UK All Over PressAll Ove
Foto: Retna UK All Over PressAll Ove Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
I tillegg til å være stressdempende og kunne gi økt velvære i hele kroppen (fotsoneterapi, «grunnlagt» av Dr. Fitzgerald i 1917) kan en fotmassasje være en orgasmisk opplevelse, men det beste er at du ikke trenger å være spesielt flink en gang for å få det til.

  • Klar på ti minutter
  • 30 triks som tenner ham
  • Prøv orgasmedietten
  • 20 ting kvinner fortjener

  • Først, få partneren din til å ta et fotbad, sett på en cd med avslappende musikk og tenn noen stearinlys. Se til at dere begge sitter/ligger komfortabelt og gjør så slik:

    1. Liten oppvarming

    Vask hendene dine og gni dem inn med en olje. Start ved tærne og beveg deg gradvis oppover benet. Gjenta 3-5 ganger.

    2. Skap friksjon

    Plasser hendene dine på hver side av foten, nær hælen. Tenk så på den bevegelsen du gjør når du vasker hendene, gni altså hælen mellom hendene dine og jobb deg oppover mot tærne igjen. Gjenta 3-5 ganger.

    3. Klem stortærne mellom fingrene

    Nå til spesialbehandlingen av tærne. Start ved basen av stortåen, legg forsiktig press på bunnen av den og beveg deg oppover mens du klemmer den mellom fingrene dine. Gjenta 3-5 ganger og på begge stotærne.

    4. Ned mellom tærne

    Dersom partneren din ikke er alt for kilen kan du la fingrene løpe mellom hver tå. Gjenta 3-5 ganger.

    5. Masser glemte områder

    Bruk så tommelen din til å legge press på undersiden av føttene til partneren din, men konsentrer deg om de kjøttfulle områdene nedenfor tærne. Legg press på disse områdene, men ikke for hardt, og lag små sirkler. Beveg deg så nedover mot hælen mens du fortsetter å lage sirkler før du beveger deg oppover igjen. Gjenta 3-5 ganger.

    6. ..og litt til

    Gjenta, men start nå på nederste del av føttenes underside.

    7. Gni tåballene

    Så er det tid for å massere de kjøttfulle områdene under tærne og deretter det samme området under hælen.

    8. Husk reflekspunktet

    Plasser så tomlene dine på det myke og kjøttfulle området mellom ankelbenet og hælen. Med små tynne sirkulerende bevegelser, masser hele ankelbenet. Gjenta 3-5 ganger. Dette er et reflekspunkt som stimulerer både den mannlige og kvinnelige libido.

    9. Bytt fot

    Gjenta alle de ovenstående trinnene på motsatt fot.




    Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer