Viktor & Rolf som merkenavn er satt sammen av navnene deres Viktor (Horsting) & Rolf (Snoeren), Sammen fungerer de som en tohodet ørn, med mye fantasi og kreativitet. I løpet av de siste ti årene har de kombinert de androgyne og det hyperfeminine og oppnådd unike resultater. Disse gutta har rett og slett endret reglene for luksus og skjønnhet. Hvorfor? Se for deg dette:
Sesongens kolleksjon er oppned! Viktor & Rolf viste nydelige ballkjoler som modellene rett og slett brukte oppned på catwalken. Akkompagnert av Diana Ross-låten Upside Down, ble det både oppsiktsvekkende og ikke minst morsomt. Designerduoen er verdenskjent for sine moteshow som har topp kredibilitet blant alle fashionistas. Ett år gikk alle modellenemed motorsykkelhjelmer og høstens kolleksjon viser gjennomgående maskerte modeller til mørke antrekk.
Synes du dette blir for teatralsk, er det en trøst at vårkolleksjonen er mye mer normal.
Det er svarte, korte silkekjoler og pudderfargede antrekk med sløyfer som et absolutt must. Stilen er ultrafeminin. Selv sier Viktor & Rolf at ”Fashion is running out of time. We are going to fast”.
I mars kommer også Viktor & Rolf-parfymen til Norge. Duften heter Flowerbomb, og flasken er satt sammen som et kaleidoskop av blomster i bevegelse. Duften inneholder sambac-jasmin, centfolia-rose, catley-orkidé og kalabrisk bergamott.
Du finner også bodylotion, dusjgelé og parfymert deospray i duftserien. Pris: Fra kr 400.





