Forbausende mange kvinner lar trusa bli både falmet og hullete før de slår seg løs i undertøysbutikkene, viser en britisk undersøkelse. Slik tenner du ham i sommer Push it! Supert undertøy Veien til perfekte pupper Våre innerste hemmeligheter Aldri mer hengepupper Veien til perfekte pupper Jo, du har sprettpupper Operer inn BH-en Får store pupper i lunsjen Finn riktig bh til små pupper Finn riktig bh til store pupper Undertøy som får fram formene
Drøyer i det lengste
Det kom frem at hele 60 prosent først går til anskaffelse av undertøy når det er skikkelig krise. Hvilket vil si at trusene er blitt skittenhvite og slappe i strikken, bh-spilene begynner å stikke ut eller plaggene har raknet litt her og der.Så mange som 34 prosent kjøper ikke matchende over – og underdel. Kanskje ikke så rart når 36 prosent oftest sverger til såkalte billigpakninger med to eller tre truser i, noe de ofte plukker med seg på super’n. 31 prosent skeier riktig nok ut med nytt undertøy ved «spesielle anledninger», viser den samme undersøkelsen, utført av markeds – og analysebyrået Mintel.Lærer ikke av sexy stjerner
Mintels moteanalytiker, Katrin Magnussen, er forundret over resultatene. - Dette til tross for velkledde burlesque-artister som Dita von Teese. Vi velger fremdeles funksjonelt og praktisk og ser ikke på undertøy like mye som noe som kan være pirrende og sexy, sier hun til nettavisen Mail Online.Pent undertøy kan øke selvtilliten?
Hun mener at undertøysprodusentene bør legge seg dette på minnet, og kjøre reklamer som fokuserer mer på det morsomme ved å gå ut å bruke penger på vakkert undertøy som øker selvtilliten. - Vi trenger å se mer morsomme, men litt forførende reklamer. Sist gang vi så det var da Wonderbra kjørte kampanjen «Hello boys!» for over 15 år siden, sier hun. Hun fremhever at tv-programmer som What not to wear og How To Look Good Naked fremmer et positivt budskap til kvinner. LES OGSÅ:Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger