TILBAKE I FORM: Beyonce er tilbake i knallform etter at hun ble mor til lille Blue Ivy for litt over ett år siden.  Foto: All Over Press
TILBAKE I FORM: Beyonce er tilbake i knallform etter at hun ble mor til lille Blue Ivy for litt over ett år siden. Foto: All Over Press Vis mer

Kosthold

Slik fikk Beyonce superkroppen tilbake

Popstjernens trener har avslørt hvordan hun slanket vekk 30 kilo svangerskapsvekt!

Publisert
Den kjente og vakre sangerinnen har alltid vært kjent for sin flotte, men likevel formfulle kropp.

Under svangerskapet med datteren Blue Ivy la Beyonce på seg rundt 30 kilo. Disse skal ha forsvunnet kjemperaskt etter at treneren blant annet satte henne på en veganerdiett.

Men et veganermåltid om dagen var nok!

- En slik diett får deg til å spise mer grønnsaker enn du ville gjort til vanlig, sier personlig trener Marco Borges til det amerikanske magasinet Life & Style.

Veganerdietten, som innebærer å kutte alt kjøtt, egg og melkeprodukter, kom på fjerdeplass over «årets beste dietter» hos Thedailybeast.com.

Både Beyonce og mannen Jay-Z holdt seg til dietten gjennom svangerskapet for å være sunne og energiske, men Beyonce ville ikke slutte. Hun knasker fortsatt på grønnsaker og favorittene er grønne epler, sitroner og agurk med eddik.

LES OGSÅ: Derfor blir du ikke mett nok

SE FORSKJELLEN: Til venstre ser vi hvordan Beyonce ser ut nå. Til høyre ser du sangerinnen like etter fødselen. Foto: All Over Press
SE FORSKJELLEN: Til venstre ser vi hvordan Beyonce ser ut nå. Til høyre ser du sangerinnen like etter fødselen. Foto: All Over Press Vis mer

Mer enn bare veganermat

Treneren innrømmer også at det er mye hard og kontinuerlig trening bak popstjernens flotte figur, og i disse dager spiser hun angivelig ikke noe annet enn en proteinshake til lunsj.

Det har blitt hverdagsrutine å løpe intervaller og trapper, og hun trener cardio og dansing så ofte hun kan.

- Dere aner ikke hvor hardt jeg har jobbet. Treneren holdt meg på tredemøllen og jeg spiste omtrent bare salatblader, skal Beyonce ha sagt tilLife & Style etter finalen i Superbowl nylig.

Se hva hun sa om hvordan hun trener nedenfor!

(Artikkelen fortsetter under bildet)






Slik holder hun formen

1. Jeg jobber for det
For å kunne klare å både synge og danse på turneer, krever det at jeg trener fem dager i uken sammen med en personlig trener. Hver økt innebærer blant annet 100 knebøy, steps på kasse og gående utfall.

2. Jeg gjør det gøy
Det kan fort bli litt kjedelig å trene overkroppen, så jeg har min egen vri. Jeg setter på en sang jeg elsker og bokser meg gjennom hele sangen.

3. Jeg vet hvordan jeg motiverer meg selv
Hva er vitsen med å løpe hvis du ikke løper mot noe? Jeg ser på et bilde av en Oscar-statuett mens jeg løper så jeg på en måte løper mot mitt neste mål. Jeg ser på den og tenker, «ok – jeg er nødt til å holde meg i form».

4. Jeg er konsekvent
Før turneen øvde jeg for eksempel på koreografien i ni timer hver dag, syv dager i uka iført 13 centimeter høye stiletter. Dette vil si 603 timer i hæler i løpet av øvingsperioden!

5. Jeg vet hvor viktig selvtilit er
Alt handler om selvtillit, forklarer Beyoncé og røper at hun øver seg mye på sexy gange.

- Det ligger i hoftene. Len deg litt tilbake, strekk på halsen og hold skuldrene lavt og sett den ene foten foran den andre, sier artisten til magasinet Self.

LES OGSÅ: Treningen som gir maks effekt

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer