Vi mistenker at artistens armer er blitt en smule retusjert her, men slik fremstår hun altså på et ferskt promobilde.
Vi mistenker at artistens armer er blitt en smule retusjert her, men slik fremstår hun altså på et ferskt promobilde. Vis mer

Kropp

Slik trener Beyoncé

Ingenting kommer gratis, unntatt oppskriften da - den får du her.

Publisert
Sist oppdatert
Beyoncé Knowles er ikke bare kjent for sin flotte sangstemme og danseferdigheter, men artistens flotte kropp og kurver har fått vel så mye oppmerksomhet i media og er blitt et forbilde for mange unge kvinner verden over. Men hva er hemmeligheten bak den veldreide kroppen hennes? Magasinet Self har fått vite svaret.

  • Treningstrendene vi ler av

  • Her er triksene:

    1. Jeg jobber for det

    For å kunne klare å både synge og danse på turneer og så videre så krever det at jeg trener fem dager i uken sammen med en personlig trener. Hver økt innebefatter blant annet 100 knebøy, steps på kasse og gående utfall.
  • Slik får du trendkroppen

  • 2. Jeg gjør det gøy

    Det kan fort bli litt kjedelig å trene overkroppen så jeg har min egen vri, jeg setter nemlig på en sang jeg bare elsker også trener jeg biceps med vekter for eksempel gjennom hele sangen, eller bokser.
  • Velg riktig treningsmusikk

  • 3. Jeg vet hvordan jeg motiverer meg selv

    Hva er vitsen med å løpe hvis du ikke løper mot noe? Jeg ser på et bilde av en Oscar-statuett mens jeg løper så jeg på en måte løper mot mitt neste mål. Jeg ser på den og tenker, ok – jeg er nødt til å holde meg i form.
  • Festlig fettforbrenning

  • 4. Jeg er konsekvent

    Før turneen jeg dro ut på 26. mars så øvde jeg for eksempel på koreografien i 9 timer hver dag, syv dager i uka iført nesten 13 centimeter høye høye stiletter. (603 timer i hæler i løpet av øvingsperioden…)
  • Tren i stiletthæler

  • 5. Jeg vet hvor viktig selvtilit er

    Alt handler om selvtillit, forklarer Beyoncé magasinet Selfs utsendte og røper at hun øver seg mye på sexy gange.

    - Det ligger i hoftene, len deg litt tilbake, strekk hals og hold skuldrene lavt og sett den ene foten foran den andre, sier artisten.

  • Les mer om hvor viktig holdningen er for figuren her.

  • Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

    Vi bryr oss om ditt personvern

    kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

    Les mer