Nettdating

Vil du date Magnus eller Nina?

Da har du muligheten nå. De bruker nemlig helt nye metoder for å finne kjærligheten.

NETTDATERE: Match.com-medlemmene Magnus (32) og Nina (34) håper en framtidig kjæreste vil bli sjarmert av kaffekopp-profilen.  Foto: Tone Ra Pedersen
NETTDATERE: Match.com-medlemmene Magnus (32) og Nina (34) håper en framtidig kjæreste vil bli sjarmert av kaffekopp-profilen. Foto: Tone Ra Pedersen Vis mer
Publisert
Sist oppdatert



Du som nettdater...

Synes du det er pinlig å si at du er medlem av en nettdatingtjeneste?




Nina Frydenlund (34) og Magnus Hatlemark (32) er som mange andre single på jakt etter kjærligheten.

Og den håper de å finne - på en kaffekopp!

LES OGSÅ: Nettet er det beste sjekkestedet

Tja, kommer an på hvem jeg snakker med
 
99 (32%)
Ja, snakker ikke om det hvis jeg kan unngå det
 
94 (30%)
Nei, det er ikke flaut i det hele tatt
 
88 (28%)
Vet ikke
 
30 (10%)

2000 kaffekopper

Nina og Magnus har nemlig fått ansiktet sitt klistret på hele 1000 kaffekopper hver.

Prosjektet er et samarbeid mellom nettdatingtjenesten Match.com og kaffebaren Kaffepikene i Nydalen i Oslo. Formålet er å løfte både nettdating og kaffedating.

- I Norge er det fremdeles mange som synes det er flaut å si at de driver med nettdating. Det er fremdeles litt tabu. Det håper vi at dette prosjektet skal gjøre noe med, sier Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com.

- Vi ønsker også å sette fokus på at når du først har truffet en du liker på nett, så er det viktig å treffe hverandre ute i den virkelige verden også. En person er så mye mer enn et bilde. Det å ta en kopp kaffe som første date er både trygt og uforpliktende.

LES OGSÅ: Slik sjekker du på nett

- God markedsføring

Både Nina - som ser etter en mann som får henne til å le, som er musikkinteressert - og gjerne er glad i danse - og Magnus - som ønsker seg ei jente som er «søt og snill og grei» - er spente på kaffekopprosjektet.

Se store bilder av kaffekoppene her:






- Ja, jeg får jo masse god markedsføring her, spøker Nina.

- Det skal bli spennende å se om folk oppdager profilen eller om de bare kaster koppen etterpå.

- Jeg tør ikke å ha for høye forventninger, men hvis jeg finner en kjæreste gjennom dette her, så hadde det selvfølgelig vært veldig hyggelig, sier Magnus.

- Ja, det hadde i alle fall blitt en bra historie å fortelle barnebarna, legger Nina til.

Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com. Foto: Tone Ra Pedersen
Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com. Foto: Tone Ra Pedersen Vis mer
Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer