NETTDATERE: Match.com-medlemmene Magnus (32) og Nina (34) håper en framtidig kjæreste vil bli sjarmert av kaffekopp-profilen.  Foto: Tone Ra Pedersen
NETTDATERE: Match.com-medlemmene Magnus (32) og Nina (34) håper en framtidig kjæreste vil bli sjarmert av kaffekopp-profilen. Foto: Tone Ra Pedersen Vis mer

Nettdating

Vil du date Magnus eller Nina?

Da har du muligheten nå. De bruker nemlig helt nye metoder for å finne kjærligheten.

Publisert



Du som nettdater...

Synes du det er pinlig å si at du er medlem av en nettdatingtjeneste?




Nina Frydenlund (34) og Magnus Hatlemark (32) er som mange andre single på jakt etter kjærligheten.

Og den håper de å finne - på en kaffekopp!

LES OGSÅ: Nettet er det beste sjekkestedet

Tja, kommer an på hvem jeg snakker med
 
99 (32%)
Ja, snakker ikke om det hvis jeg kan unngå det
 
94 (30%)
Nei, det er ikke flaut i det hele tatt
 
88 (28%)
Vet ikke
 
30 (10%)

2000 kaffekopper

Nina og Magnus har nemlig fått ansiktet sitt klistret på hele 1000 kaffekopper hver.

Prosjektet er et samarbeid mellom nettdatingtjenesten Match.com og kaffebaren Kaffepikene i Nydalen i Oslo. Formålet er å løfte både nettdating og kaffedating.

- I Norge er det fremdeles mange som synes det er flaut å si at de driver med nettdating. Det er fremdeles litt tabu. Det håper vi at dette prosjektet skal gjøre noe med, sier Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com.

- Vi ønsker også å sette fokus på at når du først har truffet en du liker på nett, så er det viktig å treffe hverandre ute i den virkelige verden også. En person er så mye mer enn et bilde. Det å ta en kopp kaffe som første date er både trygt og uforpliktende.

LES OGSÅ: Slik sjekker du på nett

- God markedsføring

Både Nina - som ser etter en mann som får henne til å le, som er musikkinteressert - og gjerne er glad i danse - og Magnus - som ønsker seg ei jente som er «søt og snill og grei» - er spente på kaffekopprosjektet.

Se store bilder av kaffekoppene her:






- Ja, jeg får jo masse god markedsføring her, spøker Nina.

- Det skal bli spennende å se om folk oppdager profilen eller om de bare kaster koppen etterpå.

- Jeg tør ikke å ha for høye forventninger, men hvis jeg finner en kjæreste gjennom dette her, så hadde det selvfølgelig vært veldig hyggelig, sier Magnus.

- Ja, det hadde i alle fall blitt en bra historie å fortelle barnebarna, legger Nina til.

Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com. Foto: Tone Ra Pedersen
Hanna Bergholm, markedssjef i Norden for Match.com. Foto: Tone Ra Pedersen Vis mer

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer