Luksusmerket Dior lanserer nå en egen hudpleieserie for babyer. Flere reagerer på både prisen og produktene. Det melder The Independent.
Blant annet lanserer de «scented water» kalt Bonne Étoile, som på norsk betyr duftende vann. Denne blir solgt for 230 dollar, noe som tilsvarer nesten 2500 norske kroner.
Disse kommer i pastellrosa og i mintgrønn flaske og har hint av pære, villrose og hvit musk.

Over halvparten av maten vi kjøper, står på ernæringsbiologens verstingliste
Fuktighetskrem til 1200 kroner
De lanserer også en fuktighetskrem for ansikt og kropp ved navn Le Lait Très Tendre, med pæreduft. Den selges for 115 dollar. Som tilsvarer 1247 norske kroner.
Serien inneholder også rensende skum for ansikt, kropp og hår. Og rensevann til ansiktet, ifølge People. En komplett hudserie, kaller de det i pressemeldingen.

Beklager etter køkaos
Flere reagerer
Nå reagerer flere i sosiale medier.
- Lykke til med å finne en baby som har 230 dollar til overs, skrev noen spøkefullt på X, tidligere kjent som Twitter.
En annen lurer på hva en baby skal med duftende vann.
- Vitenskapen gjorde det. De fant endelig en måte å få 230 dollar til å fordampe ut i løse luften, skriver en annen ifølge Independent.
Også på Reddit har det vært reaksjoner.
- Er det dumt og overpriset? Ja. Kommer det til å skade noen? Nei, bare lommebøker.

- Mange synes det er vanskelig
Åpnet butikk i Oslo
I fjor ble det klart at Dior skulle komme til Norge. Det franske luksusmotehusets Oslo-butikk i Nedre Slottsgate ble deres første i Skandinavia.