ANNONSØRINNHOLD

Apotek 1
GODT MØTE: Linda fikk en god og grundig analyse fra Apotek 1s hudpleier Aina Holmen.
GODT MØTE: Linda fikk en god og grundig analyse fra Apotek 1s hudpleier Aina Holmen.Vis mer

Hudpleietjenesten 10 av 10 KK-testpiloter anbefaler

– Endelig fikk jeg produkter som passet for meg og min hud!

Mer enn 50 av Apotek 1s apoteker har kvalifiserte hudpleiere som tilbyr hudanalyse og setter sammen et hudpleieprogram som er spesialtilpasset til deg og din hud.

Ti utvalgte KK-lesere har testet Apotek 1s hudpleietjeneste. De fikk en konsultasjon hos hudpleier, som valgte ut ulike produkter til hver enkelt, basert på deres hudtype og -utfordringer. Så testet de i seks uker. Det ga resultater.

10 av 10 merket effekt av produktene de fikk.

«Huden min er blitt mykere, mer elastisk og fått en ny glød» Berit (67)

Andre melder om fuktigere, jevnere, klarere og renere hud. De merker fått mindre blankhet, akne-utbrudd og flass, og den ene mannlige testpiloten blant de ti forteller at huden nå er mindre irritert etter barbering.

«Huden er mer ungdommelig, har mer glød og ikke minst mer fukt. Sminken ligger perfekt på huden for første gang» Ida (35)
«Etter å ha vært plaget med vanskelig hud i mange mange år, så har jeg endelig funnet produkter som passer meg.» Siri (38)
Hudpleietjenesten 10 av 10 KK-testpiloter anbefaler

Fire hudpleiere fra Apotek 1, i Nordstrand, Bergen, Kristiansand og Oslo, tok imot de ti testpilotene. Og alle følte seg godt ivaretatt. På hvilken grad de syntes hudpleieren forsto testpilotenes hud og utfordringer, gir de en score på 9.8 av 10. Og på hvor hyggelige de var, får hudpleierne en score på 10 av 10!

«Hun var ei helt nydelig dame jeg gjerne kunne ha møtt igjen og igjen. Hun var oppriktig interessert, faglig dyktig og utrolig hyggelig.» Ida

Testpilotene beskriver møtene med Apotek 1s hudpleiere som lærerike, informative og spennende.

Men hvordan var det egentlig å bruke alt de fikk med seg hjem fra apoteket? Blant våre utvalgte testpiloter var det både noen som hadde brukt over 3000 kroner på hudpleieprodukter de siste tre månedene, noen nullbrukere, og flest midt imellom.

FORNØYD: - Veldig enkle produkter, og ikke for mange, mener Siri om Nimue-produktene hun testet. - De har en behagelig duft, og pakningene ser lekre ut.
FORNØYD: - Veldig enkle produkter, og ikke for mange, mener Siri om Nimue-produktene hun testet. - De har en behagelig duft, og pakningene ser lekre ut. Vis mer

– Jeg skal ikke legge skjul på at jeg tatt meg selv i å tenke: «å, jeg gidder ikke» et par ganger fordi det er slitsomt å være så bevisst hele tiden. Men igjen, det er jo så fort gjort når man først har begynt, så man må jo bare gjøre det, melder Stephen.

– Jeg hadde ikke hørt om eller prøvd produktene før, men ble veldig positivt overrasket. De er dyre, men jeg følte at det var en reell forskjell i effekten de hadde i forhold til produktene jeg brukte på forhånd, sier Astrid.

Andre forteller at serum og peeling aldri hadde inngått i deres hverdag før, men at det er mye enklere å holde gode rutiner på rens, fukt og masker når man ser at det fungerer.

GODE RESULTATER: - Det største problemet mitt har alltid vært tørr og sensitiv hud, men det har blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke disse produktene, forteller Stephen. Her med en ansiktsmaske fra Ren.
GODE RESULTATER: - Det største problemet mitt har alltid vært tørr og sensitiv hud, men det har blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke disse produktene, forteller Stephen. Her med en ansiktsmaske fra Ren. Vis mer
«I begynnelsen syns jeg var det krevende å skulle gjennomføre et så krevende hudpleie-regime. Men etterhvert som jeg ble vant til det, har renseprogrammet blitt en del av hverdagen.» Astrid (36)

– Det var interessant og spennende å teste produktene, siden jeg de siste 15 årene har vært dårlig til å bruke hudpleieprodukter og tilpassede kremer. Jeg kom raskt inn i rutinen morgen og kveld. Produktene virker drøye i bruk, og det liker jeg. Det er fortsatt mye igjen i flaskene, tubene og krukkene. Det samme gjelder dessverre ikke serumet, som allerede er nesten tomt, selv om jeg har vært forsiktig med bruken, sier Linda.

Når man starter på et helt nytt hudpleieprogram, er det ikke uvanlig at man merker et visst ubehag. Det informerte også hudpleierne testpilotene om.

ANALYSE: I dette apparatet ser hudpleier Aina Holmen på Apotek 1 Sfinxen i Oslo flere detaljer i Lindas hud.
ANALYSE: I dette apparatet ser hudpleier Aina Holmen på Apotek 1 Sfinxen i Oslo flere detaljer i Lindas hud. Vis mer
SPENT: - Det blir spennende å se om jeg unngår pigmentflekker til sommeren, sier Linda.
SPENT: - Det blir spennende å se om jeg unngår pigmentflekker til sommeren, sier Linda. Vis mer
«Første uken trodde jeg at produktene var for sterke for min hud da den svei, ble litt rød og veldig tørr. Sendte e-post til hudpleieren og spurte om dette var normalt. Hun beroliget meg og sa at dette var normalt og kom med noen tips. Etter cirka ti dager hadde huden roet seg, og jeg begynte å merke forskjell.» Siri

På spørsmål om det er noe som kunne ha vært bedre, sier en av testpilotene skulle gjerne ha hatt mer ansiktsmaske og mer «oljete» fuktighetskrem. En annen må bruke rensen flere ganger for å få bort sminken ordentlig. Men i det store og det hele er alle svært fornøyde, og absolutt alle vil anbefale Apotek 1s hudpleietjeneste til sine venner.

«Er vanskelig å beskrive hvor fornøyd jeg er! Jeg visste ikke at Apotek 1 hadde egne hudpleiere. Kan absolutt anbefales med en time der, og få veiledning på hva som passer akkurat din hud. Har allerede fått to andre venninner til å gjøre det samme :)» Siri
Hudpleietjenesten 10 av 10 KK-testpiloter anbefaler
Hudpleietjenesten 10 av 10 KK-testpiloter anbefaler

Dette er annonsørinnhold, og gjort tilgjengelig i samarbeid med Dagbladets kommersielle avdeling. Se våre annonsørretningslinjer eller kontakt oss på annonse@dagbladet.no for å få vite mer.