<strong>SYSTEMFEIL:</strong> Fredrik Steen fikk snakka med mange kundebehandlarar på vegen til ny telefon. FOTO: John Andresen
SYSTEMFEIL: Fredrik Steen fikk snakka med mange kundebehandlarar på vegen til ny telefon. FOTO: John Andresen Vis mer

Å skaffe ny mobiltelefon

- Systemet er eit troll

Det vart ein lang og krevande prosess då KK-spaltist Fredrik Steen skulle skaffe seg ny mobil.

Publisert
Sist oppdatert

Mange store foretak liker å skryte av dei er gode på kundeservice og brukaropplevingar. Sidan eg er både kunde og brukar gjorde eg meg klar for eit eventyr då eg bestilte ein ny mobiltelefon tidligare i sommar. Den gamle hadde begynt å leve sitt eige liv, og sjølv kor flautt det er å la ein dings til over 11 000 kroner framstå som ei forbruksvare med kortare levetid enn eit par joggesko, let eg det altså stå til - rettnok med nedbetalingsavtale over to år.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer