Celine Aagaard
Bærekraftsekspert i Vogue Scandinavia og kreativ leder i motemerket Envelope 1976 har troen på «en ny vår» der kreativitet og entusiasme blomstrer.
– Det er fokus på ny teknologi, tenkning og bærekraft med innovative materialer, og et større fellesskap omkring rett bruk av ressursene våre. Jeg har troen på gjenbruk og vintage, tidløs design og en varig garderobe, sier Celine Aagaard.
– Min egen vårgarderobe består av skinnjakke over badedrakt, vide, hvite jeans, et par chunky boots og tunge sølvsmykker – lag på lag. Om sommeren blir det mer rocka med korte shorts, heklekjole og flipflops, sier Celine, som mener pandemien har tvunget fram nye måter å tenke på for oss alle.
– Vi har alle måttet tenke mer tidløst, og åpnet opp for kreativitet og endringsvilje. Det er bra. Det er lite bærekraftig å lage trendbaserte kjoler som ikke lenger er trendy når samfunnet åpner opp igjen.
Nnenna Echem
– Moteåret tror jeg blir definert av sterke farger, slik vi så på catwalken hos Valentino, Saint Laurent og Loewe, sier influenser Nnenna Echem.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger