Bloggeren og modellen Hanneli Mustaparta har siden sin spede begynnelse som blogger fått jobb hos amerikanske Vogue og frontet flere merker som deres ansikt utad.
Louis Vuitton, Massimo Dutti, Net-a-porter og Rag & Bone er noen av disse og sist ut i rekken er jobben som kampanjemodell for merket Diesel Black Gold.
Den norske motestjerna har selv stylet plaggene hun bærer i de fem bildene, og hennes særegne signatur er synlig i kampanjen, med detaljrike skinnjakker og korte shorts.
Sjekk ut Hanneli som modell for Louis Vuitton med blogger Elin Kling og moteikon Miroslava Duma her.
- Jeg nøt den kreative prosessen fra begynnelse til slutt: å se kolleksjonen på showroomet i New York, sette sammen antrekkene og se det det hele ta form i studio med fotograf Theo Wenner, en fotograf jeg virkelig beundrer, sier Mustaparta i en pressemelding.
Annonsørinnhold
LYKO
Du påfører vel ikke parfyme her?(Det har dessverre vi gjort!)
i samarbeid med LYKOGatemote, skateboard-parker og 90-talls motebilder har inspirert kolleksjonen, og Mustaparta bruker nøkkelplagg i kampanjen: Blant annet en biker-jakke og jeans med grafitti-effekt.
Merket menger seg med nordmenn om dagen: i fjor ble norske Andreas Melbostad hyret som ny sjefdesigner for Diesel Black Gold.
Les om Mustaparta og bar mage-trenden her!

GRAFITTI: Hanneli Mustaparta i body og jeans med grafitti-print.
Les også: Slik får du Diesel Black Gold-stilen!

JAKKE: Hanneli Mustaparta bruker flere av Diesel Black Golds jakker i kampanjen.

HANNELI: Mustaparta har den siste tiden vært modell for blant andre Louis Vuitton og styler ofte seg selv til jobber for Vogue.

SORT OG HVITT: Hele kampanjen går i sort og hvitt og Theo Wenner har tatt bildene.
Vil du abonnere på STYLEmag? Sjekk ut tilbudet her!