Cameron Diaz

Cameron Diaz for Pour La Victoire

Se de første skoene som stjernen har designet for luksusmerket.

CAMERON DIAZ FOR POUR LA VICTOIRE: Her er et utvalg av skoene som stjernen har vært med på å designe for merket. Se flere bilder i bildekarusellen lengre ned i saken. Foto: All Over Press
CAMERON DIAZ FOR POUR LA VICTOIRE: Her er et utvalg av skoene som stjernen har vært med på å designe for merket. Se flere bilder i bildekarusellen lengre ned i saken. Foto: All Over Press Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
Cameron Diaz (41), som blant annet er kjent fra filmen «I dine sko», viser nå frem sine første sko for luksusmerket Pour La Victoire.

Skuespillerinnen, som for tiden holder på med innspillingen av filmen «Annie», har samarbeidet med merket i rundt et halvt år, og vi har vært spente på å se de første modellene.

LES OGSÅ: Sko for deg som hater høye hæler

CAMERON DIAZ: 41-åringen er kreativ direktør for skomerket Pour La Victoire. Foto: All Over Press
CAMERON DIAZ: 41-åringen er kreativ direktør for skomerket Pour La Victoire. Foto: All Over Press Vis mer

Kreativ direktør






Stjernen sier til Footwear News at hun vil lage stilrene sko og at hun vil gi merket et sterkere uttrykk:

- Jeg vil lage elegante og enkle sko, uten for mange unødvendige detaljer.

Diaz ble kreativ direktør for Pour La Victorie i juli 2013, og stjernen hadde ingen erfaring med skodesign før hun inngikk samarbeidet.

- Når jeg først kom til Pour La Victoire, så jeg mye potensiale. Merket hadde ikke sin egen identitet, og det er noe jeg ønsker å skape, sier Diaz.

LES OGSÅ: Se Ida Sjöstedts nye kleskolleksjon for Monki

De første skoene

Nå er bildene av de første skoene som stjernen har designet ute, men skoene kommer først for salg til høsten.

Skoene vil koste fra rundt 1600 kroner og oppover, og vil blant annet selges på shopbop.com.

Designet er enkelt, men likevel sexy, med ankelremmer og «cut out»-detaljer.

Se bildene av skokolleksjonen her:






LES OGSÅ: Lindex lanserer nytt motekonsept

Vil ikke fronte kampanjene

Diaz kommer ikke til fronte reklamekampanjene, og navnet hennes vil ikke være på skoene, men hun er en del av den kreative designprosessen.

- Jeg vil ikke at folk skal kjøpe skoene fordi jeg bruker dem. Jeg vil at de skal se seg selv i skoene, sier Diaz til Footwear News.

LES OGSÅ: Nå designer også denne supermodellen solbriller

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer