STYLEMAG.NO: Celine Aagaard, tidligere blogger og STYLEmag-redaktør, er i disse dager å se som modell og kurator av en ny nettkampanje for det britiske motehuset Burberry.
Det er første gang en norsk motepersonlighet samarbeider med det verdensberømte motehuset.
Aagaard, som i dag driver motesiden Envelope.no, uttaler følgende i en pressemelding senndt ut torsdag formiddag:
«Å få samarbeide med et ikonisk og klassisk luksusmerke som Burberry er en ære. Dette har vært et spennende prosjekt der jeg har fått leke meg fritt kreativt i samarbeid med motefotograf Truls Qvale og Burberry».
Videre formidler hun at hun har et helt spesielt forhold til Burberry og har fulgt motehusets utvikling i lang tid.
Denne kampanjen blir å se på Burberrys egne sosiale mediekanaler, hvor de blant annet har 4,2 millioner følgere.på Instagram
Se alle bildene her:




Se alle bildene på Envelope.no!
Til info: Celine Aagaard er en av bloggerne som AdLINK Media jobber kommersielt med. AdLINK Media er et datterselskap av Aller Media.