Klage På Frisøren

Dette har du krav på dersom ting går skeis hos frisøren

Se hva Forbrukerrådet og frisørene har å si om saken her!

SKEIS HOS FRISØREN: Misfornøyd etter at frisørtimen ikke gikk helt som den skulle? Frisørene og Forbrukerrådet svarer på hva du har krav på dersom det skulle skje. Foto: Plainpicture
SKEIS HOS FRISØREN: Misfornøyd etter at frisørtimen ikke gikk helt som den skulle? Frisørene og Forbrukerrådet svarer på hva du har krav på dersom det skulle skje. Foto: Plainpicture Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Selv om vinteren akkurat har kommet, skjer det som skjer hvert eneste år: Jeg vil ha vår, sommer og lyst hår. I dag er dagen mitt brune, lange, tjukke hår skal få i seg litt lyse striper. Jeg viser et eksempelbilde jeg har tatt med frisøren, hun forstår akkurat hva jeg vil ha - det virker hvert fall sånn - så nå gjenstår det bare å lene seg tilbake og la magien skje. Hva annet kan man gjøre enn å stole på eksperten? Men så skjer jo det som i ny og ne kan skje: Jeg blir sittende å gape i speilet mens panikken sprer seg i kroppen etter at fargen er vasket ut. Nei, dette var ikke det jeg hadde sett for meg.

Det lange, brune håret hadde blitt oransje og fullt av tekniske feil. Så hva gjør jeg nå? Jeg får beskjed om at jeg må komme tilbake for å få det slik jeg egentlig ville ha det, MEN for en ekstra kostnad. Det var ikke dette jeg så for meg. Det var ikke dette vi ble enige om. Begge parter står på sitt og til slutt blir det ord mot ord.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer