SKILLER SEG UT: Kjøkkensjef Anders Iden (43) på Grand Café i sin splitter nye kokkeuniform signert det norske motehuset Moods of Norway. I dag kl 15 skal han dessuten servere traktorformede vafler for første gang i verdenshistorien. Foto: Per Ervland
SKILLER SEG UT: Kjøkkensjef Anders Iden (43) på Grand Café i sin splitter nye kokkeuniform signert det norske motehuset Moods of Norway. I dag kl 15 skal han dessuten servere traktorformede vafler for første gang i verdenshistorien. Foto: Per Ervland Vis mer

Moods Of Norway

Er han Norges best kledde kokk?

I ettermiddag trekker kjøkkensjef Anders Iden (43) i rosa for å lage vafler formet som traktorer.

Publisert
Helt naturlig, hvis du samarbeider med Moods of Norway.

DINE JOBBKLÆR

Bruker du uniform på jobb?



For du kan godt si at gutta i Moods er norsk motes rockestjerner. De tok kongeriket med storm for noen år tilbake, og siden har de funnet på både det ene og det andre for å skape blest om merket sitt. Under Oslo Fashion Week i august viste de kolleksjonen sin til el-gitarversjonen av «Dovregubbens hall» mens breakdancende troll med sukkerspinnhår hoppet fram på scenen.

Ja
 
46 (61%)
Nei
 
30 (39%)

Skal servere vafler og champagne

Siste påfunn fra den kanten: Å kle opp kokkene og servitørene i Grand Café på Grand Hotel i Oslo opp i rosa og grønt og servere vafler formet som traktorer. Og attåt? Champagne, selvsagt.

SE OGSÅ: Shopper Michelle Obama her i dag?

I dag klokken 15 lanserer det norske motehuset nemlig sitt eget vaffeljern. Samtidig går startskuddet for et samarbeid mellom Grand Hotel og Moods of Norway. Både kokker og servitører får nemlig nå nye uniformer signert duoen, og vil dermed mildt sagt skille seg ut fra den jevne restaurantansatt.

- Jeg er veldig fornøyd med den nye uniformen. Man blir glad av å ha den på seg, og det er gøy å skille seg ut, sier kjøkkensjef Anders Iden (43).


SE DE SPESIELLE UNIFORMENE HER:








Også visninger på Grand

- Avtalen innebærer at Grand Hotel skal være vertskap for Moods of Norways kommende motevisninger og lanseringer frem til mars 2013. Samarbeidet vil i tillegg innebære enkelte felles konsepter som månedlig Fredagsvaffel-hygge i Grand Café og et eget Moods of Norway pausemat-konsept rettet mot våre kurs-og konferansegjester, sier markedsdirektør Kari Hasselknippe, i Grand Hotel.

LES OGSÅ: A-ha tar farvel i Moods

Da blir det én ting mindre å lure på for norske motejournalister under moteuka framover - nemlig tusen kroners spørsmålet «Hvor skal Moods ha visningen sin denne gangen?»

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer