De har lurt oss inn i neonrosa rutete dresser, traktortruser og cocktailkjoler med rotnorske korssting i en ti års tid nå. Mange trodde kanskje det var en døgnflue som landet på catwalken under Oslo Fashion Week i 2003, mønstret og i knalle farger, men Moods of Norway har blitt en supersuksess. Nå selger de klær i superduperstores i Stryn, LA, New York, Oslo og Detroit, og ifjor kom det over 332 millioner kroner inn i kassa.Og hemmeligheten bak suksessen er like enkel som den er genial. Livsstilsmerket har hatt pila på trivsel hele veien.
Gedigen bursdagsfest
De har invitert oss med på snobbefest på Øvrevoll Galoppbane, vintereventyr under VMs åpningsshow og afterski med bobler i glasset.Fredag kveld slo motebedriften, som oppsto i nordfjordbygden Stryn, til igjen med bursdagsfestbonanza i intet ringere enn Oslo Spektrum.Og det eneste som egentlig manglet var elefanter, flamingoer og Michael Jackson. Her var det rockekonsert, show og motevisning i ett, til stor glede for de over 5000 nærmeste vennene. Og det var naturligvis kremkake til alle.Se bilder av kjendisene på Moods-festen nedenfor:Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger