Tone Damli

Holzweiler åpner egen butikk i Oslo

Det skjer også MYE annet spennende i norsk motebransje om dagen. Her er nyhetene!

NORSKE MOTENYHETER: Mye har skjedd denne uken i bransjen, og vi har samlet opp alt for deg! Foto: Olav Stubberud, DNA, Glossybox, Per Ervland
NORSKE MOTENYHETER: Mye har skjedd denne uken i bransjen, og vi har samlet opp alt for deg! Foto: Olav Stubberud, DNA, Glossybox, Per Ervland Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Det er ikke så ofte det skjer store motenyheter her til lands, men den siste tiden har det vært litt rørelse i bransjen. Vi har derfor samlet sammen de siste motenyhetene til deg:

Holzweiler med ny butikk

I agenturet Holzweiler finner du merker som Theory, Hunkydory og Gestuz, men det er iløpet av de siste årene de har vist seg frem som et eget brand. I 2014 åpnet de nemlig sin første butikk på Fornebu S med både sitt eget merke og de fra agenturet, og debuterte under Oslo Runway i år med høstkolleksjonen sin for 2016. Nå åpner de en butikk kun for Holzweiler-merket, midt i hjertet av Oslo.

- Vi føler at varemerket vårt er modent for å vise et fullendt Holzweiler konsept i Oslo sentrum, og etter en enorm økning på Fornebu inntil videre i år, så ser vi også hva vårt eget varemerke i stand til, sier daglig leder av Holzweiler Gruppen, Andreas Holzweiler.

HOLZWEILER: Merket åpner ny butikk i Oslo sentrum. Her fra visningen deres i vinter. Foto: Per Ervland
HOLZWEILER: Merket åpner ny butikk i Oslo sentrum. Her fra visningen deres i vinter. Foto: Per Ervland Vis mer

Lanserer nytt kosmetikkmerke

Nikita-gründer Inger Ellen Nicolaisen (57) og datteren Christinah Nicolaisen (34) har startet opp det nye skjønnhetsmerket Eleni & Chris. Produktene skal bestå av multer, omega3-oljer og brevann, og det er det en spesiell grunn til!

En dag da familien Nicolaisen kom opp til hytta si i Misvær, en liten bygd i Nord Norge, var familiens lille multemyr robbet for bær. Det var da mor og datter tenkte at kanskje kunne disse ettertraktede bærene brukes til noe mer enn multekrem.

- Helt siden barndommen har multer vært det nordnorske gullet. Folk gjorde hva som helst for å få tak i de gylne bæra. Jeg husker hvordan mange brøt de uskrevne reglene for å få kloa i de sjeldne multene. De sneik seg ut om natta og plukket multen før fristen, den store multedagen, sier Inger Ellen Nicolaisen.

LANSERER KOSMETIKK: Nikita-gründer Inger Ellen Nicolaisen (57) og datteren Christinah Nicolaisen (34) har startet opp det nye skjønnhetsmerket Eleni & Chris. Foto: Scanpix, Produsenten
LANSERER KOSMETIKK: Nikita-gründer Inger Ellen Nicolaisen (57) og datteren Christinah Nicolaisen (34) har startet opp det nye skjønnhetsmerket Eleni & Chris. Foto: Scanpix, Produsenten Vis mer

Fotografen til Kygo teamer opp med klokkemerket G-SHOCK

Denne våren har den kjente norske fotografen Olav Stubberud samarbeidet med det urbane klokkemerket G-SHOCK om deres seneste kolleksjon White and Blue. Samarbeidet har resultert i 5 unike og kreative bilder, tolket og tatt av fotografen selv.

- Tanken bak bildene var at jeg ønsket å sette de i settinger og skape bilder jeg selv så for meg da jeg første gang så klokkene. Jeg har satt mitt urbane preg på bildene, sammen med en god, tydelig fremstilling av klokkene, som jeg selv syntes ser rå ut, sier Olav Stubberud om samarbeidet. 

SAMARBEIDER MED G-SHOCK: Norske Olav Stubberud har tatt de kule bildene for klokkemerket. Foto: Olav Stubberud
SAMARBEIDER MED G-SHOCK: Norske Olav Stubberud har tatt de kule bildene for klokkemerket. Foto: Olav Stubberud Vis mer

Tidligere STYLEmag-moteredaktør blir ambassadør for stor skobutikk

Som ambassadør og inspirator for DNA-shoes vil tidligere STYLEmag-moteredaktør og blogger Nathalie Helgerud dele stiltips og stylingtips av alt fra hvordan du skal bruke sneakers til sandaler. Helgerud kommer til å pryde butikker over hele landet.

«Da jeg gikk forbi DNA butikken på Arkaden her om dagen holdt jeg på å snuble i mine egne bukseben da jeg så at det var plakater av meg store som berg hengende i butikken. Dette er skikkelig stas. Jeg er virkelig stolt over å være DNA sin nye ambassadør!», skriver Helgerud på bloggen sin.

FRONTER SKOMERKE: Blogger Nathalie Helgerud kommer til å dele styling- og stiltips i samarbeid med DNA framover. Foto: DNA
FRONTER SKOMERKE: Blogger Nathalie Helgerud kommer til å dele styling- og stiltips i samarbeid med DNA framover. Foto: DNA Vis mer

Tone Damli x Glossybox

For noen år tilbake ble det spennende konseptet Glossybox lansert, hvor du kunne kjøpe en abonnement som gikk ut på at du fikk tilsendt en boks i ny og ne med ferske skjønnhetsprodukter. Nå har Glossybox temaet opp med vår egne Tone Damli.

Inspirasjonen bak denne esken er sommer, strand, sol og sjø! Det er det jeg tenker på når jeg tenker på sommeren, forteller Damli.

Vi gjør oppmerksom på at Tone Damli er blant bloggerne AdLINK Media jobber kommersielt med. AdLINK Media er et datterselskap av Aller Media, som eier KK.

TEAMER OPP MED GLOSSYBOX: Tone Damli har satt sammen sin egen sommerpakke. Foto: Produsenten
TEAMER OPP MED GLOSSYBOX: Tone Damli har satt sammen sin egen sommerpakke. Foto: Produsenten Vis mer

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer