Vi elsker når favorittdesignerne våre slår seg sammen med budsjettkjedene for å lage kolleksjoner til gode priser. Og de siste årene har designerene virkelig sett verdien av å nå ut til et større publikum, og fine, rimeligere kolleksjoner har blitt rullet ut på rekke og rad.Men hvilket designsamarbeid har du likt best fra året som snart er forbi? Avgi din stemme nederst i saken og bli med på å bestemme hvem som fortjener tittelen «Årets beste designsamarbeid».LES OGSÅ: Kate Middleton med smykke til 200 kr
Isabel Marant for H&M
Franske Isabel Marant gjorde en kolleksjon inspirert av sine egne favoritter fra tidligere kolleksjoner når hun designet for H&M tidligere i høst. Kolleksjonen kom for salg 14. november, og store deler av den ble revet ut av butikkene allerede de første timene av dagen.Kjennetegnene for klærne og tilbehøret var bohemske og rocka tendenser, etniske mønstre og typiske Marant-elementer som frynser og blonder.Flere bilder fra kolleksjonen:LES OGSÅ: KKs Silje Pedersen møtte Marant i Paris
Matthew Williamson for Lindex
Den britiske designeren Matthew Williamson lanserte 4. oktober en kolleksjon i samarbeid med svenske Lindex. 10 prosent av inntektene gikk til Kreftforeningens Rosa sløyfe-kampanje mot brystkreft.Matthew Williamson er kjent for å bruke masse mønster og sterke farger, noe som også gjenspeilet seg i samarbeidskolleksjonen.Flere bilder fra kolleksjonen:Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger