Det kan virke som om alt Rihanna tar i blir til gull. Som en slags moderne Messias har hun gjort karriere både som artist og nå også som skjønnhetsmogul.
Da hun først lanserte sitt eget skjønnhetsmerke, Fenty, tilbake i 2017 solgte den populære foundationen ut i rekordfart. Og da merket hennes ble lansert her hjemme i fjor ble produktene revet ut av butikkhyllene. Fredrik & Louisa, solgte sminke for nesten tre millioner kroner i løpet av bare det første døgnet.

Skjønnhetsmerker trygler Brad Pitt om å skrote sitt
Hennes første egne duft under Fenty-merkevaren ble lansert allerede i fjor.
Da ble den utsolgt på under ett døgn.

Nå, mer enn ett år etter, treffer kjendisduften også norske butikkhyller.

Nå skal alle ha disse neglene
Beskrevet av merket selv som «en intim unisex-duft som er alt du føler, alt du er og alt du vil være». Svevende som bare skjønnhetsindustrien kan. Mer konkret: «Rå, sensuell, krydret og søt på én gang».

Utviklet sammen med LVMH Master Perfumer – en av duftverdenens mest anerkjente neser – Jacques Cavallier skal duften være en slags representasjon av Rihanna selv med duftnoter av magnolia, musk, mandarin, blåbær, bulgarsk rose absolute, geranium og patchouli.

Denne sminketrenden tar av på TikTok
Trodde du kjendisparfymen var død, må du tro om igjen. For duft er fortsatt big business for superstjerner verden over.

Både Britney Spears, Jennifer Lopez og Beyoncé står bak noen av tidenes mestselgende parfymer, skriver Vogue.
I årene etter at den ble lansert i 2004 ble det solgt én flaske av Britney Spears første duft Curious hvert 15. sekund på verdensbasis. Jennifer Lopez' Glow solgte for svimlende 100 millioner dollar bare det første året, og Beyoncés Heat satt rekord med 72 000 solgte flasker den første timen, skriver motemagasinet.
Fenty Eau de Parfum slippes 5. desember hos utvalgte Fredrik & Louisa-butikker, og vil ha en utsalgspris på kr 1750.