SPONSET AV NORSK MERKE: Kylie (t.v.) og Kris Jenner (t.h.) la nylig ut innlegg på Instagram-kontoen sin hvor de både delte tilbud, link og hvor mye de elsket det norske merket Onepiece.  Foto: Splash News
SPONSET AV NORSK MERKE: Kylie (t.v.) og Kris Jenner (t.h.) la nylig ut innlegg på Instagram-kontoen sin hvor de både delte tilbud, link og hvor mye de elsket det norske merket Onepiece. Foto: Splash News Vis mer

Onepiece

Kardashian/Jenner-klanen fronter norsk merke

- De ba om å få dresser til hele familien, sier med-grunnlegger bak merket Thomas Adams.

Publisert

KK.NO: Kris Jenner (60) ringer inn julen på sin Instagramkonto og har fylt opp hele huset med glitrende lys. Men ikke nok med det, i tillegg deler også moren til Kardashian/Jenner-klanen ut et spesielt julegavetilbud til sine 9,9 millioner følgere. 

Jenner står nemlig foran sitt opplyste juletre i en jumpsuit fra det norske merket Onepiece og har skrevet teksten «@Onepiece jumpsuiten er den beste julegaven noensinne!!!». Jenner avslutter det hele med å hashtagge #NorwegianStreetwear.

LES OGSÅ: Nettbutikkgigant lanserer samarbeid med stort motehus

 

- De ba om å få dresser til hele familien

Thomas Adams, med-grunnlegger bak det norske merket, sier til KK.no at det var Kardashian/Jenner-familien som ba om å få jumpsuiter til hele familien for Thanksgiving. 

Jenner nevner også at merket er norsk, og Adams forteller at det var viktig for Onepiece å få med nettopp dette.

- Ja, vi spurte om de kunne nevne #NorwegianStreetwear. Vi er stolte av å være et norsk merke. Det er ikke veldig mange norskeide klesmerker som er store i utlandet. Folk ser på norsk og skandinavisk design som moderne og av høy kvalitet. Det må vi få frem, sier Adams.

I Norge hadde Onepiece-en sin storhetstid for noen år tilbake. Faktisk kommer 97 prosent av omsetningen fra utlandet, men hovedkontoret, det ligger i Norge. 

LES OGSÅ: Norsk par lanserer undertøyskolleksjonen

I norsk design to ganger på én uke

Men det er ikke bare Kris Jenner som fronter de norske klærne. Minstedatteren Kylie Jenner (18) deler også tilbudet på sin Instagramkonto hvor hun har over 45 millioner følgere. I tillegg ble det også kjent denne uken at 18-åringen er avbildet i et av verdens største moteblad, Vogue, i en kjole av den norske designeren By TiMo. 

På Instagramkontoen sin har By TiMo lagt ut et bilde av Jenner i kjolen og skriver «Takk @kyliejenner og @voguemagazine, du kunne ikke ha vist frem kjolen vår på en vakrere måte!»

@voguemagazine with @bellahadid & @lottiemossxo. Shot by @gvsgvs styled by @saramoonves

Et bilde publisert av King Kylie (@kyliejenner)

Tidligere i år så vi også at selveste Gwyneth Paltrow møtte opp på den røde løperen i en kjole av samme designer. Les hele saken her!

Brukt av verdens største stjerner

På nettsiden sin har Onepiece delt bilder av flere kjendiser som har lagt sin elsk på det norske merket, og det er ikke bare hvem som helst. Beyonce (34), P. Diddy (46), Ariana Grande (22), Gigi Hadid (20), Taylor Swift (26) og Kevin Hart (36) er blant kjendisene som har tatt på seg dressen.

 

Med-grunnlegger Adams mener jumpsuiten har blitt så populær blant stjernene fordi den passer livsstilen deres godt. Han sier også at det ofte kommer stylister innom Onepiece-butikkene for å kjøpe klær til kjente personer de jobber for. 

- Vi får også mail fra kjendiser som ønsker klær, sier Adams. 

LES OGSÅ: Nå kan du handle rett fra Filippa Ks nettbutikk

Kan få opp mot 3 millioner for ett Instagrambilde

Tidligere denne uken skrev KK.no saken om hvor mye blant annet storesøster Kendall Jenner (20) tjente på å legge ut et betalt innlegg på sin Instagramkonto.

Den 20 år gamle modellen kan faktisk tjene opp mot 3 millioner kroner på ett sponset bilde på Instagram. 

Dette forteller Frank Spadafora, en tidligere castingansvarlig og grunnleggeren av D'Marie Archive, til CR Fashionbook

Adams har ikke kommentert hvor mye Onepiece har måtte legge ut for å få dette på kontoene til Jenner-familien, men på grunnlag av hva Spadafora har sagt om Kendall Jenners Instagram-inntekter, kan tenktes at summen er stor. 

LES OGSÅ: Dette skal sønnen til Kim Kardashian (35) hete

KENDALL JENNER: For å legge ut ett sponset innlegg på Instagram kan Kendall Jenner (20) tjene opp mot 3 millioner kroner. Foto: Splash News
KENDALL JENNER: For å legge ut ett sponset innlegg på Instagram kan Kendall Jenner (20) tjene opp mot 3 millioner kroner. Foto: Splash News Vis mer

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer