Trender 2012

Kle deg som en superhelt i høst

Her er åtte humoristiske kjøpetips og gode stylingråd.

TRENDSETTER: Her ser du modellen Lily Kwong og svenske moteblogger Elin Kling på 3.1 Phillip Lims motevisning tidligere i vinter. Elin Kling er tidlig ute med trendene! Foto: All Over Press
TRENDSETTER: Her ser du modellen Lily Kwong og svenske moteblogger Elin Kling på 3.1 Phillip Lims motevisning tidligere i vinter. Elin Kling er tidlig ute med trendene! Foto: All Over Press Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
Ja, du ser riktig. Denne høsten kan du faktisk kle deg som en superhelt og komme unna med det.

– Designere som 3.1 Phillip Lim og Balenciaga hadde både humoristisk tekst og tegneserietrykk på genserne på sine høstvisninger og det manglet ikke på referanser til både pop art og 80-tallet. Dette er trenden for deg med litt glimt i øyet, stilen er leken og morsom, sier Silje Pedersen, mote- og skjønnhetsredaktør i KK.

LES OGSÅ: Her er Tone Damlis beste shoppingtips

Husk å holde det enkelt

Men selv om det er en humoristisk stil, er selvsagt ikke målet at andre skal le av deg. Det er her stylingen kommer inn i bildet.

– Velg gjerne én genser eller én t-skjorte med et kult trykk som utgangspunkt og hold resten av antrekket enkelt, råder Pedersen.

Dersom du synes de knæsje fargene blir litt mye for deg, kan du heller fokusere på detaljene - for eksempel en morsom clutch med superhelt-motiv på.

Her er åtte kjøpetips:






LES OGSÅ: Velouren er tilbake!

Følg med i billigkjedene

Det kan være dyrt å kaste seg på trenden til 3.1 Phillip Lim og Balenciaga, men ifølge KKs moteredaktør er det håp for deg som ønsker å være økonomisk.

– De største motebloggerne som svenske Elin Kling har allerede kastet seg på den humoristiske trenden (se bilde øverst), så jeg tipper vi snart også kommer til å se fine versjoner i billigkjedene fremover, forteller Pedersen.

Følg på Instagram Abonner på KK magasinet

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer