Maria Black

Merker Kylie-effekten etter dette

Men det var da Kate Middleton bar de at det tok helt av.

TAR AV: Kylie Jenner valgte danske smykker på Instagram. FOTO: NTB.
TAR AV: Kylie Jenner valgte danske smykker på Instagram. FOTO: NTB. Vis mer
Publisert

Det er gode nyheter for merkene når superstjerner velger deres design. Ikke minst gir det gjerne utslag på salget.

Og noen navn er hetere enn andre.

Kylie Jenner, for eksempel. Superinfluenseren og forretningskvinnen som etter suksessen med sitt eget skjønnhetsmerke ble kåret til verdens yngste selvskapte dollarmilliardær.

Og selv om det riktignok har vært litt kontrovers knyttet til både selvskapt-stempelet og 24-åringens egentlig verdi, er det ingen tvil om at Kylie-effekten er reell.

Det har danske Maria Black fått erfare.

I et videoklipp på sin Instagram Stories før helga har Jenner på et par øredobber signert det danske smykkemerket.

Øredobbene, Vogue og Ballroom earring, er en del av merkets Face-kolleksjon som ble lansert i fjor, og har en prislapp på henholdsvis 1299 og 1899 norske kroner.

– Jeg håper og tror det er fordi hun synes de er vakre og kanskje også forteller en historie hun kan relatere til, sier Maria Black på spørsmål om hvorfor hun tror Jenner velger smykker fra hennes merke.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer