Bygda har flyttet inn ved siden av Louis Vuitton og Mulberry. Sauer, utedoer, elgtruser og kjendiser var på plass da Moods of Norway åpnet dørene til sin nye butikk.
CecilieLeganger
Publisert Sist oppdatert
Løpere henger på veggen, prøverommene ser ut som utedoer og gamle bøker av Dronning Sonja og Kong Olav ligger rundt omkring til kundenes forlystelse. Gamle ski arvet av en glad tante står opp mot veggen, sauene myser fra veggene og en gyllen traktor står plassert midt i rommet. En bygdetulling er på plass midt mellom Louis Vuitton og Mulberry - Moods of Norways første flaggskipbutikk har åpnet i Akersgaten 16 i Oslo, og det ble feiret med brask og bram.
Designerne Simen Staalnacke og Peder Børresen bak Moods of Norway har skviset seg inn mellom Louis Vuitton og Mulberry i Akersgaten 16, og åpnet sin første butikk i Oslo. - Vi har tatt med oss bygda inn i hovedstaden, sier de to glade butikkinnehaverne.
Vis mer
Det Nyes moteredaktør Vibeke Stiansen og stylist Jan Gunnar Svenson er begeistret over Moods of Norways nye butikk.- De bringer humor inn i mote-Norge, og er kjempekreative. Her går by og land hånd i hånd, ler Stiansen.- De er flinke til å tenke business samtidig som de er jordnære og utrolig hyggelige. De er ett av høydepunktene under Oslo Fashion Week, sier Svenson.
Vis mer
Fashionista Pia Haraldsen, i en oransje kreasjon fra Rikke Wiksens nyeste kolleksjon, har tatt med seg mor Jasmin på åpningen av Moods-butikken.
Vis mer
MTV-stjernen Johanna Grønneberg er for tiden i Norge for å spille inn en ny serie for TV3.- Jeg elsker utedo-prøverommene her, sier hun.
Vis mer
Programlederen Maria fra The Voice TV er glad for at bygda er blitt tatt inn i varmen.- Endelig en butikk som ikke er så sossete, det trenger denne gaten. Perfekt for en bondetamp som meg, sier hun.
Vis mer
Modell og designer Maria Skappel er på plass, i en skinnjakke fra Minimum og skjerf fra Andersen og Lauth.
Vis mer
Redaktør for Henne.no Hilde Håve, Hennes motejournalist Ingrid Fredriksen og Hennes moteredaktør Lisbeth Guldbransen er på plass på åpningen.- Det er imponerende at de er plassert ved siden av Louis Vuitton, og jeg elsker gulltraktoren her inne. Moods of Norway har en overflod av kreative ideer, og jeg tror de har det veldig gøy på jobb. De har et kommersielt innstinkt, og viser at man kan klare det. Og de er ekte, og har en historie å fortelle. De blander det rotnorske med masse glamour, og bringer krydder inn i Oslo Fashion Week, sier Guldbransen.
Vis mer
Simen Staalnacke og Maria Skappel.
Vis mer
Vaffeljernet står klart til å freses opp.
Vis mer
Som å sitte i stuen til mormor.
Vis mer
Klær og gamle bøker om Dronning Sonja side ved side.
Vis mer
Kleskassene er tapetsert med glade, lodne sauer.
Vis mer