Det er definitivt sesong for varme, gode sko. Og som alltid er det noen typer sko som blir ekstra populære. Nettopp fordi moteprofiler fra hele verden velger akkurat samme type og deler det med tusenvis av følgere på Instagram.
Det er akkurat det som har skjedd nå. Etter at Daniel Lee ble kreativ direktør i Bottega Veneta, har interessen rundt merket blomstret. Det har til og med oppstått en egen Instagram ved navn «new bottega», som viser frem designet til Lee for merket.
Han har hatt spesielt stor suksess med vesker og sko. Deriblant et par hæler med netting og en såkalt «pouch clutch». Nå er det et nytt skopar som har fått ekstra oppmerksomhet.

Denne retro-frisyren er trendy igjen
Tatt av på Instagram
Flere moteprofiler, både i inn- og utland, har forelsket seg i de nye vinterskoene til merket. Men skal du ha et par av disse må du ut med over 8000 kroner. På Ssense.com ligger de ute til 8683 kroner.
Heldigvis har vi funnet noen budsjettvennlige alternativer til de kule skoene! Se hvordan moteprofilene har tatt dem i bruk under, og avslutt med å se på de budsjettvennlige variantene! Kanskje har du funnet årets vintersko?

4 krav du må stille til vinterskoene dine

28 motenyheter til under 500 kroner









