Det har vært store forventninger knyttet til Sex og singelliv-oppfølgeren And Just Like That. Er damene fortsatt med på motene? Svaret er i stor grad «ja». For selv om originalen har fått kritikk for å være i overkant elitistisk, er det mer enn nok av rådyre designerantrekk, sko og vesker med også denne gangen.
Og nå er en ny it-veske født. For etter at Carrie bar en helt spesiell variant av Balenciagas Hourglass-veske i tredje episode er den nå utsolgt så og si overalt.

Dette får du aldri mer se hos luksusmotehuset

Vesken er en del av det hypede designersamarbeidet The Hacker Project som Balenciaga gjorde sammen med Gucci i forbindelse med sistnevntes 100-årsjubileum i fjor.
Veskemodellen, som først ble lansert i 2019, kommer i tre ulike størrelser, og har allerede blitt brukt av moteprofiler som Kim Kardashian. Men det er først nå etter å ha dukket opp i And Just Like That at interessen for alvor har tatt av.

Kan hun dytte Kim Kardashian ned fra motetronen?

PR & Marketing Coordinator i Group 88, Julie Asmus bekrefter ovenfor KK at det er stor etterspørsel etter veskemodellen.
– Den blir sett på kjendiser som Kim Kardashian, Hailey Bieber, Celine Dion, Chrissy Teigen og diverse influensere.

Valentino-visning hylles

Hypen er ikke fremmed for Balenciaga som har hatt en rekke it-vesker på markedet, blant annet veskemodellen The Motorcycle Bag som nå gjør comeback i motebildet.
Asmus forteller at de også har stor tro på merkets nye veskemodellen Le Cagol.

Grace Kellys barnebarn Charlotte Casiraghi kom ridende inn på Chanel-show
– Generelt virker det som om Balenciaga er tilbake for fullt i motebildet – stemmer det?
– Ja, det blir sett på både de store kjendisene, influenserne og har også street cred blant de unge, avslutter Asmus.
