Det har vært store forventninger knyttet til Sex og singelliv-oppfølgeren And Just Like That. Er damene fortsatt med på motene? Svaret er i stor grad «ja». For selv om originalen har fått kritikk for å være i overkant elitistisk, er det mer enn nok av rådyre designerantrekk, sko og vesker med også denne gangen.
Og nå er en ny it-veske født. For etter at Carrie bar en helt spesiell variant av Balenciagas Hourglass-veske i tredje episode er den nå utsolgt så og si overalt.
Vesken er en del av det hypede designersamarbeidet The Hacker Project som Balenciaga gjorde sammen med Gucci i forbindelse med sistnevntes 100-årsjubileum i fjor.
Veskemodellen, som først ble lansert i 2019, kommer i tre ulike størrelser, og har allerede blitt brukt av moteprofiler som Kim Kardashian. Men det er først nå etter å ha dukket opp i And Just Like That at interessen for alvor har tatt av.
PR & Marketing Coordinator i Group 88, Julie Asmus bekrefter ovenfor KK at det er stor etterspørsel etter veskemodellen.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger