Johnny Depp vant denne uken rettssaken mot ekskona Amber Heard i det som omtales som en knusende dom.
Men rettsaken fått en uventet bieffekt.
For mens de to tidligere ektefellene har kranglet så busta fyker om hvem som egentlig har rett, har fansen tatt side.
Det har luksusmotehuset Dior fått merke.
Depp-fansen har nemlig gått mann av huse for å sikre seg skuespillerens Dior-duft.
Han har vært ansikt utad for Diors Sauvage-duft siden 2015, og er det enda.
Nå har etterspørselen etter duften økt kraftig, skriver Women's Wear Daily.
På bare én måned har Google-søk etter duften økt med 48 prosent, opp fra 823 000 søk i mars til 1,2 millioner i april da rettsaken mellom Depp og Heard startet.
Også på TikTok har søk etter duften gått opp hele 63 prosent i ukene etter at rettssaken startet. Med 209 millioner visninger er det den mest sette duften der.
Kort oppsummert: Depps Dior-duft er nå verdens neste mest populære parfyme.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger