Nina Jarebrink:

Nina Jarebrink deler sine morgenrutiner

Kalde dusjer og engelsk ølgjær. Nina Jarebrinks morgen er ikke som alle andres.

NINA JAREBRINK: Svensk-norske Nina Jarebrink er designeren bak det glamorøse klesmerket Nina Jarebrink of Sweden. Hun er opptatt av at glamour ikke bare hører de spesielle anledninger til. FOTO: Polhem PR
NINA JAREBRINK: Svensk-norske Nina Jarebrink er designeren bak det glamorøse klesmerket Nina Jarebrink of Sweden. Hun er opptatt av at glamour ikke bare hører de spesielle anledninger til. FOTO: Polhem PR Vis mer
Publisert

Svensk-norske Nina Jarebrink er designeren bak det glamorøse klesmerket Nina Jarebrink of Sweden. Hun er opptatt av at glamour ikke bare hører de spesielle anledninger til, noe som ikke bare er et slagord («everyday glamour»), men også en livsstil.

- Vekkerklokken min ringer 06:00. Åtte av ti ganger blir det snooze-knappen til klokken syv, men det er tanken som teller!

Dagens viktigste måltid må ned før hun forlater hjemmet, og også frokosten kommer med et hint av glamour.

- Jeg må ha ordentlig frokost med grøt, smörgås, juice og you name it. Jeg klarer ikke fungere uten, innrømmer hun.

LES OGSÅ: Ny trend: Nå skal gifteringen sitte under huden

Vel fremme på kontoret kjører hun i gang med en workout fra Sats Online - dersom hun ankommer i noenlunde riktig tid og humøret er på topp. Showrommet til Nina Jarebrink har alt det nødvendige treningsutstyret, som TRX-slynge, vekter, matter og pilatesballer. I følge henne selv er det et merkelig syn som møter forbipasserende på morgenkvisten.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer