I november 2018 lanserte moteprofil Celine Aagaard sitt helt egne klesmerke sammen med Pia Norskaug. Merket, som er oppkalt etter Aagaards nettside og året hun ble født, har fått massiv oppmerksomhet fra både nasjonale og internasjonale medier.
Anerkjente Vogue er blant dem som har omtalt merket, og nå er Aagaard og Norskaug klare for å ta nok en bit av det amerikanske markedet.

Norges største moteprofil: – Jeg er ikke jålete
Envelope1976 blir nå det første norske merket med en hel kolleksjon på tre kontinenter via Net-a-porter. I en pressemelding skriver merket at de i høst lanserte plaggene i 22 butikker i Norge og har vært bevisste i valg av distribusjon.


Superstjernene valgte norsk design
- Vi har fra starten av hatt ambisjoner om å kunne nå det internasjonale markedet, men sa i første omgang nei til en rekke store aktører da vi ble kontaktet allerede i høst, forteller salgssjef og medeier Pia Norskaug i pressemeldingen.
Til høsten vil Envelope1976 også bli å finne i Italia, Georgia, England, Sveits, Tyskland og Frankrike. Men nå er det altså Net-a-porter som er nestemann ut.
- Det føles helt uvirkelig, sier Aagaard til KK.
I godt selskap
Net-a-porter er ikke bare en luksusnettbutikk, de produserer også sitt eget nettmagasin Porter Edit. Her får du intervjuer med noen av verdens største stjerner, samt de mest fantastiske moteseriene med de mest utrolige plaggene.

Norske Envelope1976 havner nemlig i svært godt selskap på Net-a-porter. Her finner du luksusmerker som Gucci, Prada og Balenciaga - bare for å nevne noen.
På listen finner vi også flere skandinaviske navn som har klart å kjempe seg inn hos nettbutikkgiganten. Danske Ganni har vært en del av sortimentet en god stund, og du vil også finne skjerfene til norske Holzweiler inne på siden.
