I november 2018 lanserte moteprofil Celine Aagaard sitt helt egne klesmerke sammen med Pia Norskaug. Merket, som er oppkalt etter Aagaards nettside og året hun ble født, har fått massiv oppmerksomhet fra både nasjonale og internasjonale medier.
Anerkjente Vogue er blant dem som har omtalt merket, og nå er Aagaard og Norskaug klare for å ta nok en bit av det amerikanske markedet.
Envelope1976 blir nå det første norske merket med en hel kolleksjon på tre kontinenter via Net-a-porter. I en pressemelding skriver merket at de i høst lanserte plaggene i 22 butikker i Norge og har vært bevisste i valg av distribusjon.
- Vi har fra starten av hatt ambisjoner om å kunne nå det internasjonale markedet, men sa i første omgang nei til en rekke store aktører da vi ble kontaktet allerede i høst, forteller salgssjef og medeier Pia Norskaug i pressemeldingen.
Til høsten vil Envelope1976 også bli å finne i Italia, Georgia, England, Sveits, Tyskland og Frankrike. Men nå er det altså Net-a-porter som er nestemann ut.
- Det føles helt uvirkelig, sier Aagaard til KK.
I godt selskap
Net-a-porter er ikke bare en luksusnettbutikk, de produserer også sitt eget nettmagasin Porter Edit. Her får du intervjuer med noen av verdens største stjerner, samt de mest fantastiske moteseriene med de mest utrolige plaggene.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger