Flere av kvinnene som har anmeldt denne leppestiften, forteller at den sitter godt og at den tilfører fuktighet, akkurat som lovet. Foto: Vita
Denne leppestiften får mye ros for å være svært pigmentert, akkurat som lovet, og kvinnene forteller også at den sitter hele dagen. Foto: Douglas

Leppestift

Over 130 leppestifter er anmeldt – dette er topp 5!

De største favorittene akkurat nå.

Markedet bugner over av leppestifter i ulike farger, formler, konsistenser og prisnivåer, og å finne den perfekte for akkurat deg, kan være vanskelig.

Talk About Beauty har norske kvinner anmeldt over 130 ulike leppestifter og her oppsummerer vi hvilke som nå er på topp 5-listen. Kanskje kan denne guiden bidra til at også du finner din nye favoritt fortere?

Smooth & Creamy Hydrating Lipstick
Pris: 99,-
Lover: En leppestift som med ingredienser som oliven- og jojobaolje skal gi fukt og en ha en kremet konsistens. Skal gi et jevnt, mykt resultat.
Stjernerangering: 4,9/5

Kvinnene som har anmeldt denne leppestiften, forteller at kvaliteten er svært god, at den føles myk på leppene og at den kommer i et bredt utvalg av flotte farger. Videre skriver flere at fargene er godt pigmenterte og at den sitter pent på hele dagen. «Utrolig bra leppestift som er lett å påføre, holder lenge og lukter godt. Leppestiften kommer i mange fine farger og er en favoritt hos meg. Prisen er heller ikke noe å klage på, og jeg er kjempefornøyd», står det i en av anmeldelsene, mens en annen skriver: «Supergode, kremete leppestifter som faktisk gir fuktighet til leppene. Fine farger, veldig pigmenterte og holder lenge».

Les alle anmeldelsene her

High Voltage Lipstick fra NYX
Pris: Cirka 77,-
Lover: En leppestift som skal være svært fargeintens og som kommer i et bredt utvalg av flotte farger.
Stjernerangering: 4,9/5

Denne leppestiften får mye ros for å være svært pigmentert, akkurat som lovet, og kvinnene forteller også at den sitter hele dagen. Videre nevner flere at det er deres leppestift-favoritt og at den tilfører leppene fuktighet og gjør dem myke. «Digger NYX sine leppestifter! God konsistens, fargen holder lenge og de er rimelige i pris», står det i en av anmeldelsene, mens en annen forteller: «Disse er gode! Føles supermyke på leppene og prisen er fin!»

Les alle anmeldelsene her

Girls Lipstick fra The Balm
Pris: Cirka 199,-
Lover: En leppestift som skal gi en flott farge, tilføre fuktighet og gjøre leppene myke og innbydende.
Stjernerangering: 4,9/5

Kvinnene som har anmeldt denne leppestiften, forteller at den føles utrolig myk og deilig på leppene og at den tilfører fuktighet – akkurat slik produktet hevder å gjøre. Videre forteller mange at den kommer i flotte farger og spesielt trekker de frem fargen ”Mai Billsbepaid” som den perfekt nude leppestiften. «Denne leppestiften er bare helt super. Den holder seg fin på leppene i flere timer og gir samtidig leppene fuktighet. I love it!», skriver en fornøyd anmelder, mens en annen forteller: «Utrolig deilig leppestift som gir mye fuktighet uten å gi for mye glans. Føles veldig god på leppene og fargen Mai Billsbepaid er helt perfekt nude!».

Les alle anmeldelsene her

Color Rich Lipcolour fra L’Oréal Paris
Pris: Cirka 139,-
Lover: En leppestift som skal gi en intens farge, samt pleie og fukte leppene med ingredienser som vitamin E og omega-3. Skal ha lang holdbarhet.
Stjernerangering: 4,7/5

Flere av kvinnene som har anmeldt denne leppestiften, forteller at den sitter godt og at den tilfører fuktighet, akkurat som lovet. Videre står det i anmeldelsene at den er lett å påføre og at fargene er godt pigmentert. Spesielt trekker kvinnene frem fargen ”Velvet Rose” som en flott, nude leppestift som fremhever leppenes naturlige farge. «Jeg har flere farger i denne serien og de sitter godt og er godt pigmentert», forteller en av kvinnene, mens en annen skriver: «Nydelige farger som legger seg fint på leppene. Må ha noen "touch ups" i løpet av dagen, men holder forholdsvis lenge».

Les alle anmeldelsene her.

Rouge Coco Shine Lipstick fra Chanel
Pris: 350,-
Lover: Skal gi langvarig fuktighet og flott glans til leppene. Skal være enkel å påføre og gi et mykt, friskt og fyldig resultat.
Stjernerangering: 4,4/5

I anmeldelsene av denne leppestiften, står det at den gir leppene massevis av fuktighet og flott glans, akkurat slik produkter lover. Flere nevner at den føles veldig myk på leppene, at leppestiften holder seg pent på plass lenge og at den er godt pigmentert. Eneste negative som trekkes frem, er prisen, men så er det også Chanel. «Elsker fargene og den er myk å påføre på leppene! Kjempebra kvalitet og flott innpakning», skriver en av kvinnene, mens en annen forteller: «En lip balm rik på fuktighet og en sterk farge. Holder lenge og trekker pent og jevnt inn i leppene».

Les alle anmeldelsene her

Saken er et redaksjonelt samarbeid med Talkaboutbeauty.no.

Om TAB
Talk About Beauty er en norsk, uavhengig nettside hvor forbrukerne selv skriver/legger inn anmeldelser av sminke- og skjønnhetsprodukter de bruker og tester.  Cirka 3600 ulike produkter er anmeldt og brukerne har lagt inn rundt 13 000 anmeldelser. Formålet med nettsiden er å gjøre det lettere for forbrukere å finne frem til de beste produktene som markedet har å tilby.

Produktene som blir omtalt på KK.no har generelt fått minst 4,3 av 5 stjerner på anmeldelsesrankingen, og produktet skal ha minst 8-10 anmeldelser fra ulike personer/testere.

Sjekk KKs kjærlighetshoroskop

Saker spesielt utvalgt for deg: