De internasjonale moteukene er riktignok over, men det stopper ikke motemerkene fra å invitere til visning.
For ettersom stadig flere går bort fra den tradisjonelle motekalenderen, er det mer eller mindre fritt frem for merkene å bryte med det som for mange er en tvangstrøye.
Boss valgte seg Miami for sin visning nå nylig, og viste med det sin vår/sommer-kolleksjon for mer enn 500 gjester der.

Nå skal navlen synes, men mange mener trenden er problematisk
Og ettersom visningene i stadig større grad handler om de virale øyeblikkene;
Pamela Anderson har for alvor fått ny vind i seilene. Hun ble igjen aktuell etter den utskjelte miniserien Pam & Tommy. Men kanskje aller mest fordi hun selv tok kontroll over narrativet med sin deltagelse i en Netflix-dokumentar om hennes liv.

Under Boss-visningen i Miami nylig dukket hun opp på catwalken i en litt annen utgave enn slik mange er vant til å se henne, nemlig i en enkel, ensfarget dress med nedtonet sminke og håret i en knute.

Ikke vanskelig å se hvem han er sønnen til
Hun var i godt selskap med andre stjerner som blant andre Naomi Campbell, DJ Khaled, Alica Schmidt og Precious Lee. For ikke å nevne kjendisstylist Law Roach som bare dager tidligere sendte sjokkbølger gjennom moteverdenen da han proklamerte at han er ferdig i bransjen.


Det er ikke første gang Anderson dukker opp under moteeventer. Tidligere i år var hun på plass da Versace viste sin nyeste kolleksjon under moteuken i Milano.

Nå gjør dette comeback

Den tyske motegiganten hentet forøvrig inspirasjon fra byen der visningen ble holdt, og fortsetter sin see now, buy now-tilnærming der kundene kan kjøpe enkelte av plaggene idet de blir vist på catwalken.

Det går så det griner for Boss om dagen. 2022 var et rekordår for det tyske merket, skriver bransjenettstedet Business of Fashion. Det var i januar samme år at Hugo Boss-sjef Daniel Grieder annonserte en stor rebrand for selskapet som delte merkes målgrupper inn i to aldersgrupper; Boss for millennials og Hugo for Gen Z.

Nå dropper de dette
