Eplet faller som kjent ikke særlig langt fra stammen. Det er i alle fall tilfellet når det kommer til Romeo Beckham (18).
Han er nemlig det nye ansiktet utad for Saint Laurent, og figurerer i det franske luksusmotehuset sin nyeste kampanje.
Hylles av mamma og pappa
Det var da Saint Laurent med kreativ leder Anthony Vaccarello i spissen avslørte sin FW21-kampanje nylig at den eldste sønnen til David og Victoria Beckham dukket opp.

Shoppe på salg? Da bør du lese dette

«Så kul, så stolt», skriver pappa David mens mamma Victoria postet to bilder fra kampanjen på sin Instagram-profil med caption: «Wow» og «Åh, wow».

Ikke første gang
Det er 18-åringens første store motekampanje, men langt fra den første.
Bare 12 år gammel frontet Romeo Beckham en serie Burberry-kampanjer. Tidligere i år landet han også sitt første magasin-cover da han prydet forsiden på L'Uomo Vogue der norske Thomas Persson, tidligere sjefredaktør for Acne Paper og grunnlegger av Luncheon Magazine, sitter som kreativ leder.
