SEXY: Caroline Berg Eriksen, også kjent som Fotballfrue, har stilt opp på sin mest sexy shoot noensinne for motemagasinet StyleMag.  Foto: Thomas Qvale/StyleMag
SEXY: Caroline Berg Eriksen, også kjent som Fotballfrue, har stilt opp på sin mest sexy shoot noensinne for motemagasinet StyleMag. Foto: Thomas Qvale/StyleMag
Fotballfrue

Slik fikk Fotballfrue magen alle snakker om

Her er noen av favorittøvelsene til Caroline Berg Eriksen. Se de sexy StyleMag-bildene!

Vi er vant til å se Caroline Berg Eriksen (27) i pastellfargede antrekk, med blankt hår og plettfri makeup.

Nå viser motemagasinet StyleMag en frekkere side av superbloggeren, og har tatt det som må være de mest sexy bildene vi har sett av henne så langt.

Selv synes Berg Eriksen det var på tide å vise seg fra en litt annen side.

- Da jeg ble spurt, var det klart jeg sa ja. Jeg er veldig fornøyd med bildene, forteller Berg Eriksen til KK.no.

SEXY FOTBALLFRUE: Caroline Berg Eriksen (27) viser en ny side i motemagasinet StyleMag. Foto: Thomas Quale for StyleMag
SEXY FOTBALLFRUE: Caroline Berg Eriksen (27) viser en ny side i motemagasinet StyleMag. Foto: Thomas Quale for StyleMag Vis mer

LES OGSÅ: Dette er magen alle snakker om

Frekkere enn før

I månedens utgave av motemagasinet poserer 27-åringen blant annet i en dristig badedrakt signert den norske designduoen Mardou & Dean.

Og det er ikke bare hun selv som er fornøyd med bildene, det er ektemannen Lars-Kristian Eriksen også.

- Han synes bildene er veldig kule, forteller hun.

Berg Eriksen står bak Norges mest leste blogg, Fotballfrue.no, og er vant til at folk har en mening om henne.

I fjor skapte hun blant annet store overskrifter i forbindelse med bilder hun la ut på Instagram av magen sin under og etter graviditeten med lille Nelia.

- Folk har alltid hatt en mening om kroppen min.

STYLEMAG NR. 4: Fotballfrue pryder utgaven som er i salg fra mandag 26. mai. Foto: Thomas Quale for StyleMag
STYLEMAG NR. 4: Fotballfrue pryder utgaven som er i salg fra mandag 26. mai. Foto: Thomas Quale for StyleMag Vis mer

- Før jeg ble gravid syntes folk jeg var for tynn, under graviditeten syntes de jeg hadde for liten mage, og nå synes de vel at jeg har blitt for raskt tynn igjen da, sier Berg Eriksen i intervjuet med StyleMag.

LES OGSÅ: Magefettet lettest å bli kvitt

Trener hardt

Berg Eriksen kom raskt i gang med treningen etter fødselen og er for lengst tilbake i toppform.

Og magen alle snakker om, den ligger det selvfølgelig mye trening bak, men kanskje ikke et så intenst styrkeregime som man skulle tro.

- Jeg trener ikke magen så veldig ofte, kanskje 2-3 ganger i uken, forteller Berg Eriksen.

Hun sier til KK.no at hun er mer opptatt av å tenke helhetlig på treningen.

- Jeg tror og vet at kosthold og en regelmessig aktiv livsstil bidrar like mye til en sunn og trent kropp, sier Berg Eriksen.

Hun har ingen tro på å overdrive styrkeøvelsene.

- Å trene mage hver dag har ingenting for seg.

LES OGSÅ: Jenny Skavlan om bikinikroppen

Øvelser med ball

Etter at hun ble mor, har hun trent mye med babyen, men hun er også tilhenger av å trene styrke med ball.

Berg Eriksen har tidligere vist fram sine favorittøvelser på bloggen og KK.no har fått lov til å vise noen av dem.

ØVELSE 1: Berg Eriksen viser hvordan hun gjør framover rulle. Foto: Fotballfrue.no
ØVELSE 1: Berg Eriksen viser hvordan hun gjør framover rulle. Foto: Fotballfrue.no Vis mer

Her er tre av hennes favorittøvelser for mage:

1. Framover rulle
Stå på knærne med underarmene plassert på ballen og len deg forover med vekten på armene. Rull rolig helt til armene dine strekkes ut og rull rolig tilbake igjen. Denne øvelsen virker også på rygg.

ØVELSE 2: Her viser Berg Eriksen situps på ball. Foto: Fotballfrue.no
ØVELSE 2: Her viser Berg Eriksen situps på ball. Foto: Fotballfrue.no Vis mer

2. Situps på ball
Legg deg på rygg på ballen og gjør øvelsen slik du ville gjort på gulvet. Kjør den gjerne med beina rett ut også, det svir ekstra.

ØVELSE 3: Her viser Berg Eriksen lårcurl på ball. Foto: Fotballfrue.no
ØVELSE 3: Her viser Berg Eriksen lårcurl på ball. Foto: Fotballfrue.no Vis mer

3. Lårcurl på ball
Ligg på ryggen og plasser ballen under leggene dine. Hev hoftene så høyt du klarer, støtt deg på armene. Bøy i kneleddet og dra ballen inn mot rumpa ved hjelp av føttene. Før den sakte ut igjen. Hold hoftene oppe under hele bevegelsen. Denne øvelsen virker også på bakside lår og rygg.
 

Se alle de hotte bildene av Fotballfrue i StyleMag nr. 4, som kommer i butikk mandag 26. mai og på iPad fredag 23. mai!

Til forsiden