Dior

Stjernespekket oppmøte på visningen til Dior

Dette hadde kjendiseliten på seg.

Stjernespekket oppmøte på visningen til Dior
Publisert
Sist oppdatert

STYLEMAG.NO: Det er tydelig at Dior har latt seg inspirere av naturen denne sesongen.

Reklamen til Diors nyeste parfyme befant seg i en forehekset hage, og mandag presenterte Raf Simons sin kolleksjon for det franske motehuset i det som kan sammenliknes med et drivhus.

Bare langt mer ekstravagant og eksklusivt.

LES OGSÅ: Dette visste du ikke om Couture Fashion Week

Nok en gang legger designeren visningen til Musée Rodin i Paris, og det er ikke så vanskelig å forstå. Dior hadde nemlig bygget opp dette «drivhuset» kun for anledningen i de mest fantastiske omgivelser. 

Inspirert av ponitillismen

På Diors Instagram publiserte motehuset et bilde av det fantastiske verket og skrev at det var inspirert av pointillismen. Wikipedia definerer dette som en teknikk hvor man maler små, bestemte prikker som skal bli til et bilde.

Dette kunne man se i det malte glasset i bygget som kun ble satt opp for denne visningen.

Det var tydelig at det var varmt i lokalet da alle gjestene satt med vifter under visningen. 

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

kk er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer