STYLEMAG.NO: «It's what you do that defines you» er mottoet i Lindex' nye vårkampanje.
Målet er å vise at ekte skjønnhet ligger like mye i hva man gjør, som i hvordan man ser ut.
Supermodellene Christy Turlington Burns (46), Liya Kebede (36) og Toni Garrn (22) fronter kampanjen til Lindex på grunn av innsatsen utenfor moteverdenen og har derfor fått hashtaggen #SuperRoleModels.
- Jeg har lært at det som betyr noe er hva man gjør, hvordan man gjør det og hva man gjør med det man har. Jeg er den jeg er, og jeg liker at denne kampanjen skaper en plattform for oss tre kvinner -Toni, Liya og meg selv, sier Christy Turlington i forbindelse med kampanjen.

For å støtte modellenes arbeid i organisasjoner som «Every Mother Counts», «Liya Kebede Foundation» og «Plan Internationals - Because I am a Girl», skal Lindex selge et begrenset opplag av t-skjortene modellene har på seg på kampanjebildet.
Overskuddet fra salget vil gå til organisasjonene nevnt over.

Direktør for Konsept & Markedsføring i Lindex, Johan Hallin, forteller at kampanjen har som mål å øke bevisstheten om at alle kan bli bedre på å engasjere seg, i både stort og smått.
- Det er et veldig viktig budskap for både Lindex og våre kunder, sier Johan Hallin, Director Concept & Marketing i Lindex.
#SuperRoleModel-kampanjen blir lansert 18. mars.